کد خبر : 1778310 | 15 شهریور 1400 ساعت 18:16 | 23.7K بازدید | 4 دیدگاه

بن بست بررسی شرایط تراکتور؛

سکوت محض در تبریز؛ همچنان زنوزی!

سکوت محض مدیران در تبریز شرایط را به گونه ای رقم زده که به نظر می رسد همچنان مسئولیت تراکتور با زنوزی است.

سکوت محض در تبریز؛ همچنان زنوزی!

به گزارش "ورزش سه"، اولین روز هفته جاری یک روز بسیار عجیب در شهر تبریز بود؛ هواداران معترض تراکتور که که روز شنبه تعدادشان بیش از همیشه بود با عبور از نگهبانی مجموعه ورزشی صنعتی بنیان دیزل و حضور در مقابل ساختمان باشگاه تراکتور، شعارهای شدیدی را علیه مدیریت باشگاه سر دادند. جمشید نظمی در واکنش به این شعارها در بالکن ساختمان باشگاه حضور یافته و اعلام کرد که بر اساس تصمیم هیئت مدیره، باشگاه تراکتور واگذار می شود. این خبر شادی و پایکوبی حاضران را در پی داشت؛ ساعتی بعد رسانه رسمی باشگاه تراکتور خبر یاد شده را تایید و اعلام کرد که فعالیت ها و تمرینات تیم به حالت تعلیق در آمده و اداره امورات باشگاه از این تاریخ به بعد به عهده هیئت فوتبال استان است.

 

روز بعد، جلسه ای برگزار شد و نتیجه آن ادامه فعالیت تراکتور با مالکیت زنوزی بود. ایوب بهتاج هم در گفت و گویی کوتاه با تایید این خبر اعلام کرد: به نظر من همه چیز در ۴۸ ساعت آینده روشن خواهد شد. من هیچ صحبتی با آقای زنوزی بعد از تصمیم او نکرده‌ام. مطمئن باشید تصمیم بعدی به نفع تراکتور خواهد بود.

 

جمشید نظمی؛ سکوت بعد از خبر بزرگ! 

 

24 ساعت پس از این جلسه اما هیچ کدام از مدیران مربوط به این ماجرا پاسخگوی خبرنگاران نیستند. جمشید نظمی که چند وقتی است از مصاحبه با رسانه ها سر باز می زند، امروز هم پاسخی به تماس های خبرنگار ما نداد تا بعد از دو استوری کنایه آمیزش خطاب به هواداران که خداحافظی او از تراکتور قلمداد شد، هیچ اظهار نظر رسمی دیگری در خصوص شرایط باشگاه انجام نداده باشد. به نظر می رسد که نظمی فعلا هم قصد انجام چنین کاری را ندارد. جالب اینجاست که نظمی اولین کسی بود که به صورت رسمی خبر انتقال تراکتور را اعلام کرد.

 

هیئت فوتبال؛ با اداره ورزش تماس بگیرید

 

جواد ششگلانی اولین فردی بود که به اطلاعیه باشگاه تراکتور در مورد واگذاری این باشگاه به هیئت فوتبال استان واکنش نشان داد. او روز شنبه به خبرنگار ما گفت: «خیر ما به هیچ عنوان چنین قصدی نداریم. من با آقای زنوزی هم صحبتی نداده‌ام. جلسات متعددی تشکیل شده و ادامه هم خواهد یافت. جلسه با دستگاه‌های نظارتی و مسئولان ذی ربط بوده که در فرمانداری و استانداری و حتی بیت امام جمعه و اداره ورزش تشکیل شده است.» بعد از این اظهار نظر و جلسه روز بعد اما هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی هم دیگر هیچ اظهار نظری در مورد شرایط تراکتور انجام نداده است. آنها مدعی هستند که در جلسه روز شنبه، ایوب بهتاج به عنوان مسئول و سخنگوی کار مشخص شده است. البته یک سوال بزرگ دیگر هم در مورد هیئت فوتبال، ادعای بدهی 388 میلیاردی تراکتور توسط ششگلانی است که هنوز منبع آن ذکر نشده است.

 

اداره ورزش و جوانان؛ یک روز تا ضرب العجل

 

با توجه به ادعای هیئت فوتبال در مورد ایوب بهتاج، با رئیس اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تماس گرفتیم. مانند بقیه موارد، بهتاج هم پاسخگوی تماس ما نبود. این در حالی است که تنها 24 ساعت پس از جلسه یاد شده گذشته و طبق اعلام خود بهتاج بایستی وضعیت تراکتور تا فردا مشخص شود.

 

در چنین شرایطی اما به نظر می رسد که مسئولین استان در حل ماجرا، به نتیجه خاصی نرسیده اند و ترجیح داده اند با حمایت از زنوزی، مالکیت او را همچنان مورد تایید قرار دهند. حال باید دید تصمیم زنوزی چه خواهد بود؛ او که پس از اعتراضات شدید اخیر عطای کار در تراکتور را به لقای بخشیده بود در حال حاضر عملا و همچنان تنها ناجی بالقوه تراکتور به حساب می آید. 


 روشن شدن مبلغ دقیق بدهی ها و اعلام رسمی آن می تواند شروع کار دوباره زنوزی در تراکتور باشد.

دیدگاه‌ها