کد خبر : 1778435 | 16 شهریور 1400 ساعت 12:23 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان کشتی آمریکا در WWE میلیارد می‌شود

پیشنهاد احتمالی دانا وایت، رییس یو اف سی، برای گابل استیوسون به نتیجه نرسید چرا که قهرمان درخشان المپیک قراردادش را با دبلیو دبلیو ای به امضا رساند.

قهرمان کشتی آمریکا در WWE میلیارد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امیدها برای حضور گابل استیوسون در مسابقات قهرمانی یو اف سی کمرنگ شده، چون خبرها حاکی از این است دارنده مدال طلای المپیک قراردادی را با لیگ دبلیو دبلیو ای به امضا رسانده است. رسلینگ آبزرور خبر داده که استیوسون، قهرمان سابق مسابقات اتحادیه ورزشی دانشگاه‌ها، پس از جلسه با وینس مک میهون، قراردادی را با لیگ حرفه‌ای و قدرتمند دبلیو دبلیو ای به امضا رسانده است. این بازیکن همچنین دیداری را با دانا وایت، رییس ، در اواخر آگوست برگزار کرد و به نظر می‌رسد که درحال بررسی دقیق گزینه‌هایی بوده که در اختیار داشته است. 


استیوسون روز شنبه در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:« همین حالا قرارداد را امضا کردم.»


استیوسون 21 ساله در حالی مدال طلای المپیک توکیو را به دست آورد که تا ثانیه‌های پایانی بازی را واگذار کرده بود. کشتی‌گیر آمریکایی به اولین آمریکایی سنگین وزن پس از سال 1992 تبدیل شد که توانسته مدال طلای کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم را از آن خود کند.  


انتقال به لیگ کشتی حرفه‌ای مزیت‌هایی را در طول دوران حرفه‌ای حضور او در هنرهای رزمی ترکیبی به همراه خواهد داشت. استیوسون احتمالا درآمد بالایی را دریافت خواهد کرد و در عین حال تمرینات سخت دبلیو دبلیو ای باعث می‌شود که او به ستاره بزرگی هم در آینده تبدیل شود. به نظر می‌رسد که او می‌تواند همچون کورت انگل، دارنده مدال طلای المپیک، موفقیت‌های بزرگی به دست آورد.

دیدگاه‌ها