کد خبر : 1778457 | 16 شهریور 1400 ساعت 13:00 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

یک شات اسپرسو با سینیور گابریله پین

گابریله پین مربی ایتالیایی که استقلالی ها ماه ها به دنبال او بودند، سرانجام شب گذشته وارد دبی شد و به اردوی آبی ها اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتظارها به پایان رسید و گابریله پین مربی ایتالیایی شب گذشته به اردوی آبی ها در امارات اضافه شد. مربی با تجربه ای که سالها تجربه حضور در فوتبال اروپا و بخصوص تیم ملی ایتالیا را دارد و به عنوان دستیار چزاره پراندلی در تیم های مختلفی حضور داشته است.


داستان گابریله پین و استقلال به فروردین امسال بازمیگردد. جایی که فرهاد مجیدی به دنبال استخدام یک دستیار با تجربه و کاربلد بود و پس از مشورت های مختلف و بررسی رزومه مربیان گوناگون، با گابریله پین آشنا شد و مجیدی حتی برای تأیید سطح کیفی او، با فابیو کاناوارو مرد سال فوتبال جهان و کاپیتان تیم ملی ایتالیا مشورت کرد.


اما در آن زمان که استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می شد، مشکلاتی برای ورود گابریله پین به ایران وجود دارد. عدم رضایت احمد مددی و مدیران استقلال با قرارداد درخواستی این مربی و قانون منع حضور مربیان خارجی باعث شد تا پروژه حضور پین در ایران طولانی شود.

 

1641445


پس از تغییرات در ریاست فدراسیون فوتبال و ایجاد اصلاحات در قانون منع ورود خارجی ها، سرانجام شب گذشته گابریله پین به دبی رسید و کادرفنی استقلال نیز راهی فرودگاه شده و به استقبال او رفتند. مربی با دانش و باتجربه ای که در تیم های مختلفی نظیر پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، والنسیا، النصر امارات و جنوای ایتالیا سابقه کار دارد.


او امروز صبح در هتل محل اقامت استقلالی ها در امارات، جلسه ای را با فرهاد مجیدی، صالح مصطفوی و بهزاد غلامپور برگزار کرد تا کادرفنی آبی ها بیش از پیش خود را برای جدال حساس برابر الهلال آماده کنند. دیداری که در تاریخ 22 شهریور در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود.

دیدگاه‌ها