کد خبر : 1778497 | 16 شهریور 1400 ساعت 15:20 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت بدموقع ستاره کره ای؛،

سون هیونگ مین، غایب بزرگ دیدار با لبنان (عکس)

سون هیونگ مین، ستاره نامدار کره جنوبی دیدار حساس این تیم برابر لبنان را از دست داد.

سون هیونگ مین، غایب بزرگ دیدار با لبنان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین در اولین بازی دور دوم مقدماتی در ترکیب ثابت کره جنوبی قرار گرفت و هفته گذشته 90 دقیقه در جریان تساوی 0-0 مقابل عراق در میدان حضور داشت. اما این ستاره گلزن در جریان آخرین تمرین کره جنوبی در روز دوشنبه و پیش از دیدار مقابل لبنان دچار مصدومیت شده و قادر به حضور در ترکیب تیمش در مسابقه امروز نیست.

 

فدراسیون فوتبال کره در بیانیه ای رسمی ضمن تایید این خبر گفت: "سون هیونگ مین پس از تمرین دیروز در ساق پای راست احساس ناراحتی کرد. نتیجه آزمایشات نشان می دهد سون هیونگ مین دچار پیچ خوردگی عضله ساق پای راست شده و بدین ترتیب نام او از فهرست تیم ملی کره جنوبی برای دیدار مقابل لبنان حذف شده است."

 

1640747

 

اما این مصدومیت باعث نگرانی باشگاه تاتنهام شده و حضور سون هیونگ مین در دیدار شنبه با کریستال پالاس در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار داد. هواداران اسپرز امیدوارند که سون بتواند در دربی مهم لندن در مقابل چلسی در 18 سپتامبر در ترکیب قرار گیرد. این دیدار حساس تنها دو روز پس از اولین مسابقه تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در برابر رن برگزار می شود.

 

سون هیونگ مین در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوق العاده ظاهر شده و دو پیروزی 0-1 این تیم برابر منچسترسیتی و واتفورد با گل های این بازیکن حاصل شده است. تاتنهام به لطف سه پیروزی در سه هفته ابتدایی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته و غیبت سون هیونگ مین شرایط را برای این تیم دشوار خواهد ساخت.

 

1641491

دیدگاه‌ها