کد خبر : 1778528 | 16 شهریور 1400 ساعت 18:20 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: برای بازی فردا مارکو رویس را نداریم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می گوید پیروزی در مسابقه فردا برابر ایسلند برای آنها اهمیت زیادی دارد.

فلیک: برای بازی فردا مارکو رویس را نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با سرمربی جدید خود یعنی هانسی فلیک شروع خوبی را تجربه کرده است. آن‌ها اگر چه پنج شنبه شب هفته گذشته با نتیجه خفیف 2-0 بر لیختن‌اشتاین غلبه کردند اما در دومین مسابقه خود تحت هدایت فلیک با شش گل  ارمنستان را پشت سر گذاشتند و جای این تیم را در صدر جدول گروه گرفتند.

 

آلمان فرداشب در یک مسابقه نسبتاً دشوار به مصاف ایسلند خواهد رفت. هانسی فلیک پیش از مسابقه گفت: "ما می دانیم که تیم آنها در حال تغییر و تحول است. می دانیم که آنها به خوبی دفاع می کنند و در انتقال توپ خوب هستند. آنها در محوطه جریمه و ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. من برخی بازیکنان ایسلند را می شناسم. ما باید تمرکز کنیم و بدانیم چه کیفیتی داریم."

 

 

1641550

 

 

فلیک در ادامه گفت: "پیروزی در مسابقه فردا برای ما مهم ترین چیز است و می‌خواهیم تیمی را روانه این بازی کنیم که بتواند این کار را انجام دهد. ما نمی‌توانیم چیزی را برنامه‌ریزی کنیم و همه مسائل بستگی به اتفاقاتی دارد که در بازی رخ خواهد داد. ما با بازیکنان صحبت می‌کنیم و می‌دانند که چه انتظاراتی از آنها وجود دارد."

 

هانسی فلیک همچنین در ادامه تایید کرد که مارکو رویس به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در مسابقه فردا غایب خواهد بود. او گفت: " مصدومیت رویس جدی نیست اما در عین حال در مسابقه فردا غایب خواهد بود."

 

 

1641548

دیدگاه‌ها