کد خبر : 1778536 | 16 شهریور 1400 ساعت 19:46 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

یکه‌تازی استرالیا در مقدماتی جام جهانی

کانگوروها موفق شدند به پیروزی در زمین ویتنام دست پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته دوم گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم ملی ویتنام که در اولین دیدار شکست خورده بود، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز مقابل تیم ملی استرالیا قرار گرفت.

 

استرالیا که در هفته اول مرحله مقدماتی جام جهانی فوق‌العاده ظاهر شده و بهترین برد را با نتیجه ۳ بر صفر مقابل چین کسب کرده بود، امروز در دیداری نزدیک و نسبتا دشوار برابر ویتنام قرار گرفت، اما بازهم دست پر از زمین بیرون آمد.

 

 

1641578

 

 

 

کانگوروها با وجود اینکه در نیمه اول ۷۵ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و کاملا نسبت به ویتنام برتری داشتند، اما در ایجاد موقعیت و زدن ضربات در چارچوب از حریف خود آمار پایین‌تری داشتند ولی با این وجود یکی از فرصت‌های خود را تبدیل به گل کردند.

 

تیم ملی استرالیا پنج موقعیت جدی در نیمه اول دیدار با ویتنام داشت که تنها یکی از آنها داخل چارچوب بود و همان یک فرصت تبدیل به گل برتری این تیم در زمین حریفش شد.

 

 

 

1641577

 

 

در دقیقه ۴۳ توپ ارسالی از جناح چپ محوطه جریمه توسط روستیک به مقابل تیرک دوم دروازه ویتنام را ریان گرانت، مدافع راست استرالیا با نفوذ تا مقابل محوطه ۶ قدم با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا همین تک‌گل حکم برتری کانگوروها را امضاء کند.

 

تیم ملی فوتبال استرالیا پس از پیروزی قاطع در نخستین مسابقه خود مقابل چین، امروز هم با یک گل ویتنام را مغلوب کرد تا ۶ امتیازی شود و در صدر جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا بایستد.

دیدگاه‌ها