کد خبر : 1778545 | 16 شهریور 1400 ساعت 21:02 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: در ایتالیا برای همه چیز دنبال مقصر هستیم

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، از چیرو ایموبیله و به‌طورکلی تیمش در برابر انتقادات دفاع کرد.

مانچینی: در ایتالیا برای همه چیز دنبال مقصر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا که در دو مسابقه قبلی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر متوقف شده فردا شب رو در روی لیتوانی قرار خواهد گرفت. شاگردان روبرتو مانچینی امیدوار هستند که با غلبه بر حریف قعرنشین خود جایگاه‌شان در صدر جدول گروه را تثبیت نمایند و از سمت دیگر دوباره به مسیر پیروزی بازگردند.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پیش از مسابقه فردا شب گفت: "من خیلی نگران آخرین نتایج نیستم. از نظر روانشناسی بچه ها باید احساس فوق العاده ای داشته باشند، آنها قهرمان اروپا شده اند و باید با خونسردی بازی کنند. متأسفانه گاهی اوقات توپ وارد دروازه نمی شود و ما در ایتالیا برای همه چیز به دنبال مقصر هستیم.  اما ما باید خود را کمی از این امر جدا کنیم و برخی از کارها را کمی بهتر انجام دهیم. همچنین تیم از جمله ایموبیله باید به تلاش خود ادامه دهند. گل ها هم خواهند رسید."

 

 

1641593

 

 

مانچینی در ادامه گفت: "به نظر می رسد که دوباره به قضیه ماریو بالوتلی بازگشتیم. من هیچ مشکلی در اینجا ندارم. ما با 26 بازیکن یورو را فتح کردیم و چیرو اولین انتخاب بود. ایموبیله همیشه گلزنی می‌کند و شاید وقتی که به جام جهانی برسیم هشت گل بزند و ما‌ جام را ببریم.

 

سه بازی پیش روی ما خواهد بود که اگر آنها را ببریم به جام‌جهانی صعود خواهیم کرد. در عین حال مسابقه فردا اصلاً آسان نخواهد بود. لیتوانی یک تیم فیزیکی است و این وظیفه ماست که بتوانیم قفل بازی را باز کنیم. سه سال پیش حتی دوستان من فکر می‌کردند که هیچ بازیکن با کیفیتی در تیم ملی ایتالیا وجود ندارد. ما در کنار یکدیگر جمع شدیم و به قهرمانی اروپا رسیدیم. ما آرام هستیم و از طرفی متاسفیم که چهار امتیاز از دست دادیم. باید در سه بازی بعدی پیروز شویم."

 

 

1641591

دیدگاه‌ها