کد خبر : 1778557 | 16 شهریور 1400 ساعت 22:26 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

انریکه: امیدوارم گواردیولا سرمربی اسپانیا بشود

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا ابراز امیدواری کرد روزی پپ گواردیولا هدایت لاروخا را به عهده بگیرد.

انریکه: امیدوارم گواردیولا سرمربی اسپانیا بشود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی پرافتخار و اسپانیایی منچسترسیتی چندی قبل عنوان کرد در سال 2023 و با پایان قرارداد خود با این باشگاه، به کار خود در لیگ برتر پایان داده و در عرصه ملی مشغول به کار خواهد شد. اخباری در مورد حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیم ملی اسپانیا یا حتی تیمی از آمریکای جنوبی مانند برزیل شنیده شده و لوییس انریکه مدعی شد علاقمند است این سرمربی را روی نیمکت تیم ملی اسپانیا ببیند.

 

1641619

 

لوئیس انریکه گفت: "ای کاش پپ گواردیولا در آینده به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شود. من علاقه دارم این اتفاق رخ دهد و چنین انتخابی به سود تیم ملی اسپانیا نیز خواهد بود. علاوه بر این من علاقه دارم نوع بازی تیم ملی کشورمان را با سبک کاری گواردیولا ببینم و فکر نمی کنم اسپانیا بتواند در آینده سرمربی بهتری از او برای نیمکت خود پیدا کند.

 

دعوت نکردن مجدد از سرخیو راموس به اردوی تیم ملی اسپانیا؟ متاسفانه همچنان وضعیت راموس مانند گذشته است. او از زمان برگزاری رقابت های یورو 2020 تا به حال حتی یک بازی هم در رده باشگاهی انجام نداده است.  دعوت نکردن از بازیکنان اسپانیایی باشگاه رئال مادرید؟ من فکر می کنم رفتار و کارهای من نشاندهنده همه چیز بوده و از صحبت هایم مهم تر است. اگر قرار باشد بیشتر در این رابطه صحبت کنم تنها خودم را در موقعیت دشوارتری قرار خواهم داد."

دیدگاه‌ها