کد خبر : 1778558 | 16 شهریور 1400 ساعت 22:48 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره میلان آماده حضور در تونل وحشت!

فرانک کسیه و زلاتان، دو بازیکن مهم ترکیب میلان آماده بازگشت به ترکیب این تیم در هفته های پیش رو هستند.

دو ستاره میلان آماده حضور در تونل وحشت!

به گزارش "ورزش سه"، روزهای دشوار میلان به زودی فرا می رسد زلاتان ابراهیموویچ و فرانک کسیه، دو ستاره فصل قبل روسونری تلاش می کنند تا پس از تعطیلات بازی های ملی برای بازگشت به میدان و دیدار مقابل لاتزیو آماده شوند. روسونری بعد از درخشش در هفته های ابتدایی برنامه بسیار دشواری پیش رو دارد. میلان ابتدا باید به مصاف لاتزیو برود، بعد مسابقه در لیگ قهرمانان برابر لیورپول پیش روی آنهاست و در ادامه نوبت تقابل با یوونتوس در لیگ ایتالیا فرا می رسد.

 

1641620

 

زلاتان و فرانک کسیه در دو بازی ابتدایی میلان مقابل سمپدوریا و کالیاری غایب بودند، اما تیم استفان پیولی بدون در اختیار داشتن این دو ستاره تاثیرگذار خود نیز موفق به کسب دو پیروزی و شش امتیاز شد تا از همین ابتدای فصل خود را در قامت یک مدعی نشان دهد. اولیویه ژیرو اخیرا درگیر ویروس کرونا شده و بازگشت ستاره سوئدی می تواند خیال پیولی از بابت خط حمله روسونری را راحت کند.

 

البته به نظر سرمربی میلان قصد دارد از زلاتان برای بازی لیگ قهرمانان برابر لیورپول استفاده کند، اما این بازیکن 39 ساله قصد دارد در دیدار هفته بعد مقابل لاتزیو نیز در ترکیب قرار گیرد. همچنین فرانک کسیه نیز که فصل گذشته نقش مهمی در رسیدن میلان به لیگ قهرمانان ایفا کرد نیز شرایط بازی کردن پیدا کرده و می تواند در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها