کد خبر : 1778561 | 16 شهریور 1400 ساعت 22:43 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

اولین برد در مسیر جام جهانی؛

ژاپن با گل مشکوک بالاخره برد

سامورایی‌ها توانستند نخستین پیروزی خود در راه جام جهانی را مقابل چین تجربه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مغلوب تیم عمان و شاگردان برانکو ایوانکوویچ شده بود، امشب در دومین دیدارش توانست به برد دست پیدا کند و از بحران خارج شود.

 

 

1641626

 

 

در یکی از دیدارهای گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم‌های ملی چین و ژاپن از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در حالی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه قطر به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم در نخستین مسابقه خود شکست خورده بودند.

 

تیم ملی ژاپن که نمی‌خواست همانند دیدار با عمان غافلگیر شود و مقابل چین هم بدون امتیاز زمین را ترک کند، در نیمه اول برتری کامل مقابل حریف خود داشت و ضمن اینکه ۷۸ درصد مالک توپ بود، سراسر حمله می‌کرد و ۱۳ موقعیت به وجود آورد که یکی از آنها را تبدیل به گل کرد.

 

 

1641627

 

 

جونیا ایتو، وینگر راست سامورایی‌ها در دقیقه ۴۰ نفوذ تند و تیزی از جناح راست زمین انجام داد که ارسال کوتاه او به مقابل دروازه چین را یویا اوساکو، مهاجم ژاپن در حالی که به نظر می‌رسید در آفساید باشد، با ضربه نوک پای تماشایی وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

 

در نیمه دوم هم ژاپن برتری خود را حفظ کرد، اما برخلاف ۴۵ دقیقه ابتدایی حملات زیادی انجام نداد ولی با این وجود در تمام لحظات مسابقه اجازه نداد تیم چین حتی یک شوت در چارچوب دروازه داشته باشد و در نهایت به پیروزی یک بر صفر برسد.

 

 

1641628

 

 

تیم ملی فوتبال ژاپن با این پیروزی ۳ امتیازی شد و پشت سر استرالیا و عربستان ۶ امتیازی و همچنین تیم ملی عمان که سه امتیاز دارد، در جایگاه چهارم جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایستاد.

دیدگاه‌ها