کد خبر : 1778615 | 17 شهریور 1400 ساعت 09:15 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لبنان :کره فقط سون نیست

ایوان هاسک سرمربی لبنان شکست مقابل کره را پذیرفت و قول داد تیمش در بقیه مسابقات خوب عمل کند. او گفت: "تیم کره بر بازی مسلط بود. . "

سرمربی لبنان :کره فقط سون نیست 

به گزارش ورزش سه، در  کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی کره و لبنان که با برد 1-0 کره تمام شد ،او گفت: "کره یک بازی سریع انجام داد. ما نمی خواستیم تسلیم شویم اما فضای زیادی به حریف دادیم و نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم.


هاسک گفت: "تساوی بدون گل نیمه اول خوب بود چون موقعیتهای زیادی به حریف دادیم . اما فرصت جبران گل خورده را داشتیم که متاسفانه موفق نشدیم .البته کره از نظر تاکتیکی عالی بود و خوب بازی کرد. کیفیت ارسال ها و پاس ها بالا بود ، بنابراین مهار آنها دشوار بود."

 

وی در مورد ستاره و کاپیتان  کره ، سون هیونگ مین (تاتنهام) ، که به دلیل مصدومیت ساق پا این بازی را از دست داد ، گفت: "سون بازیکن بسیار خوبی است ، اما کره فقط سون هئونگ مین نیست. آنها در کل بازیکنان خوبی دارند. "

 

لبنان بعد از یک مساوی و یک باخت  خود را برای دو نبرد پی در پی علیه عراق و سوریه آماده می کند.هاسک تأکید کرد: ما سفری طولانی به کره داشتیم و اختلاف زمانی اذیتمان کرد اما هنوز فرصت جبران این باخت را داریم.

دیدگاه‌ها