کد خبر : 1778618 | 17 شهریور 1400 ساعت 09:22 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بازیکنان کره ای به تمرینات اروپایی

مصدومیت سون جدی نیست (عکس)

بازیکنان کره جنوبی پس از پایان بازی تیم ملی این کشور مقابل لبنان، راهی اردوی تیم های باشگاهی خود شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی که پس از توقف برابر عراق در گام نخست از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی با انتقادهای زیادی روبرو شده بود، در دیدار دوم با یک گل از سد لبنان عبور کرد. پس از پایان این دیدار، بازیکنان کره ای راهی تمرینات تیم های باشگاهی خود شدند.


یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره جنوبی امروز گفت: همه بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از اتمام دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان، از اردوی تیم ملی خارج شده تا راهی تمرینات باشگاه های خود شوند.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال، سون هیونگ مین بازیکن تیم تاتنهام که بازی برابر لبنان را به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله ساق پا از دست داده بود، به همراه هوانگ یوجو (بوردو)، سون جون هو (شاندونگ تایشان)، نام تائه هی (الدحیل)، لی جائه سئونگ (ماینتس)، جو سه جونگ (گامبا اوزاکا)، کیم مین جائه (فنرباغچه)، کیم سونگ گیو (کاشیوا رایسول) و کیم مون هاوان (لس آنجلس گلکسی) بازیکنانی هستند که امروز به تمرینات تیم های خود باز خواهند گشت.


سون هیونگ مین مهمترین بازیکن تیم ملی کره جنوبی، پس از دیدار برابر عراق در ساق پایش احساس درد می کرد و پس از آزمایشاتی که از او به عمل آمد، مشخص شد او دچار پیچ خوردگی عضله شده است. با این حال، طبق اعلام کادرپزشکی، مصدومیت این بازیکن جدی نیست.

 

1641737


در میان بازیکنان لژیونر نیز هوانگ این بیوم (روبین کازان) و کیم یونگ وون (گامبا اوزاکا) قرار است فردا از اردوی تیم ملی خارج شده و به تمرینات خود بازگردند.


تیم ملی کره جنوبی در ماه اکتبر (مهر ماه) دو بازی را برگزار می کند که دیدار نخست این تیم باز هم در خانه و برابر سوریه (15 مهر) خواهد بود. آنها سپس راهی تهران شده تا در تاریخ 20 مهر به مصاف تیم ملی ایران بروند. به همین منظور، بازیکنان کره ای 4 اکتبر (12 مهر) یک بار دیگر در Paju NFC (کمپ تیم های ملی کره جنوبی) گرد هم می آیند و اردوی آماده سازی خود را آغاز می کنند.

دیدگاه‌ها