کد خبر : 1778622 | 17 شهریور 1400 ساعت 09:40 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

باید تصمیم داور را قبول کنیم 

پارک : برتری استرالیا مربوط به فیزیک بدنی آنهاست

پارک هان سئو سرمربی کره ای تیم ویتنام، علت شکست تیمش مقابل استرالیا را در برتری بدنی حریف می داند.

پارک : برتری استرالیا مربوط به فیزیک بدنی آنهاست

به گزارش "ورزش سه"، پارک پس از شکست یک بر صفر برابر استرالیا، در پاسخ به خبرنگاران گفت: این اولین بار است که ویتنام به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی می رسد. این در حالی است که حریفان ما تجربه حضور طولانی در این مرحله را دارند و در رنکینگ آسیا نیز رتبه های خیلی خوبی دارند. البته ما مقابل عربستان و استرالیا بازی های خوبی انجام دادیم و کارهای فوق العاده ای از خود نشان دادیم. در زمین سطح بازی خیلی متفاوت نبود اما ویتنام از نظر قدرت بدنی از حریف خود عقب بود. این تفاوت ماست. اگر می خواهیم فاصله خود را با مدعیان آسیایی کم کنیم، باید بازیکنان بهتری داشته باشیم.


ویتنام در این مسابقه یکی دو موقعیت خوب را به روی دروازه استرالیا ایجاد کرد از جمله ضربه ای که به دست رایان گرانت مدافع استرالیا برخورد کرد و در حالی که ویتنامی ها در انتظار اعلام یک پنالتی بودند، VAR از اهدای پنالتی به این تیم خودداری کرد. پارک درباره وضعیت این پنالتی گفت: قبل از این، به بازی عربستان برمیگردیم. وقتی شوت بازیکن حریف به دست بازیکن ما خورد، VAR آن را پنالتی تشخیص داد. این پنالتی درست بود اما کارت قرمز نه و داور نباید بازیکن ما را اخراج می کرد. در این مسابقه نیز داور بارها VAR را تماشا کرد و من فکر می کنم آنها درست تشخیص دادند. شاید داور فکر می کرد بازیکن استرالیا عمدی در برخورد توپ به دست نداشته و ما باید این تصمیم را بپذیریم.


پارک درباره ادامه بازی های تیمش در این مسابقات هم گفت: بازیکنان یک هفته آزاد می شوند و دوباره برای رویارویی با چین و عمان اردو خواهیم زد. ما باید دوباره به غرب آسیا سفر کنیم و بنابراین باید آمادگی لازم را برای آن دو مسابقه را داشته باشیم. 


پارک هان سئو کره ای در پایان این کنفرانس خبری تغییرات در دروازه تیمش پس از دریافت 4 گل در 2 مسابقه گذشته را رد کرد.

دیدگاه‌ها