کد خبر : 1778625 | 17 شهریور 1400 ساعت 09:53 | 19.6K بازدید | 6 دیدگاه

با هرتیمی در آسیا رقابت می‌کنیم 

برانکو: باید از نصف موقعیت‌ها هم استفاده کنیم

برانکو ایوانکوویچ ، مربی کروات با تایید پیشرفت تیم ملی فوتبال عمان در دو دیدار اخیر تاکید کرد پیروزی عربستان به واسطه تجربه رقابت بیشتر بازیکنان حریف بود.

برانکو: باید از نصف موقعیت‌ها هم استفاده کنیم 

به گزارش ورزش سه، سرمربی عمان در جریان صحبتهای خود در نشست خبری پس از بازی دیشب گفت: متأسفانه ما به نتیجه ای که برای آن کار می کردیم نرسیدیم. خوب بازی کردیم و هرچه داشتیم دادیم ، اما نتیجه به نفع ما نبود.

 

وی ادامه داد: "تیم عربستان خوب است و برای چنین مسابقاتی بازیکنان برجسته و باتجربه ای دارد و ما مقابل این تیم بازی خوب و قدرتمندی را به نمایش گذاشتیم اما بازی را باختیم. فکر می‌کنم در هر دو نیمه رویارویی عملکرد خوبی داشتیم و مستحق یک امتیاز بازی بودیم. تساوی حداقل حق ما از این بازی بود. "

 

1641748

 

سرمربی تیم ملی عمان ضمن شماتت حمله‌ورانش گفت: چنین بازی هایی باید از نصف موقعیت‌ها هم استفاده کنیم ولی ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و برخلاف روند بازی با گلزنی عربستان مجازات شدیم.

 

برانکو ایوانکوویچ در ادامه اظهارات خود گفت: "ما ثابت کرده ایم که می توانیم با هر تیم قدرتمندی در آسیا رقابت کنیم. من به بازیکنانم به خاطر این عملکرد تبریک می گویم. در دو دیدار گذشته، شاهد پیشرفت بزرگی در عملکرد تیم بودیم. از همه تشکر می کنم و ما تلاش خواهیم کرد تا در رویارویی بعدی به نتیجه بهتری برسیم. "

دیدگاه‌ها