کد خبر : 1778628 | 17 شهریور 1400 ساعت 09:59 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

بنزما: من و لیون داستان عاشقانه‌ای داریم

کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فرانسه، در شب بازگشتش به لیون در جریان دیدار فرانسه برابر فنلاند در مسابقات انتخابی جام جهانی، به صورت ایستاده از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

بنزما: من و لیون داستان عاشقانه‌ای داریم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره رئال مادرید 12 سال پس از پیوستن به این تیم بار دیگر به لیون برگشت و عملکرد خوبی را در جریان پیروزی فرانسه برابر فنلاند به نمایش گذاشت. او بیشتر از یک دهه بود که هرگز در هیچ دیداری در لیون به میدان نرفته بود. هواداران نیز پس از بازی به تشویق او پرداختند.

بنزما پس از سوت پایان این دیدار به تله‌فوت گفت:« من پیش از این انتظار چنین تشویقی را داشتم چون من و لیون داستان عاشقانه‌ای داریم. من خوشحالم و افتخار می‌کنم. باید از هواداران برای حضور در این بازی و تشویق خودم تشکر کنم. این بازی یکی از زیباترین شب‌های زندگی من را رقم زد. علاوه بر این پیروزی در این بازی نیز برای ما بسیار مهم بود.»

 

1641752

 

شاگردان دیدیه دشان شب گذشته موفق شدند با حساب 0-2 برابر فنلاند به پیروزی برسند. هر دو گل این تیم را آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، به ثمر رساند و پاس گل اول را نیز کریم بنزما ارسال کرد. فرانسه با این نتیجه با کسب 12 امتیاز از 6 بازی در صدر جدول گروه دی رقابت‌های انتخابی جام جهانی قرار گرفت. آنها در بازی بعدی خود در ماه آینده باید به مصاف قزاقستان بروند.

دیدگاه‌ها