کد خبر : 1778635 | 17 شهریور 1400 ساعت 10:19 | 60.9K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع استرالیا: 

زمان بررسی VAR داشتم سکته می‌کردم!

مدافع تیم ملی استرالیا می گوید زمانی که داور برای بازبینی صحنه احتمال خطای پنالتی او رفت، قلبش به لرزه درآمده است!

زمان بررسی VAR  داشتم سکته می‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال استرالیا در دور دوم از مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی، با یک گل از سد ویتنام عبور کرد. در دقیقه 29 این مسابقه و زمانی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد، توپ بازیکنان ویتنام به بدن رایان گرانت مدافع استرالیا برخورد کرد عبدالرحمان الجاسم داور بازی برای بازبینی این صحنه توسط VAR به کنار زمین رفت و پس از آنکه بارها این صحنه را مورد بازبینی قرار دارد، اما نهایتا خطای پنالتی تشخیص نداد.

 

رایان گرانت مدافع استرالیا پس از پایان بازی درخصوص این صحنه می گوید با وجود اینکه مطمئن بوده توپ به دستش برخورد نکرده، اما در تمام دقایقی که داور صحنه را مورد بازبینی قرار می داده، نگران بوده است. گرانت گفت: با وجود اینکه من مطمئن بودم توپ به قفسه سینه ام برخورد کرده و نه به دستم، اما وقتی داور برای بازبینی صحنه با اتاق VAR مشورت می کرد، من نگران بودم.

 

او گفت: تنها زمانی که داور تشخیص داد هیچ پنالتی برای ویتنام رخ نداده، من توانستم نفس راحتی بکشم. در لحظاتی که داور صحنه را مرور می کرد، قلب من به لرزه درآمده بود و نگران بودم که مبادا خطای پنالتی اعلام کند.

 

1641763

 

1641762

 

1641765

 

1641761

 

در دقیقه 29 دیدار روز گذشته دو تیم، یک حرکت تیمی از سوی ویتنامی ها از سمت راست آغاز شد. روی همکاری کوانگ های و تاین لین، توپ به سمت چپ و برای هانگ دیوی ارسال شد. این بازیکن با پای چپ شوت خود را به سمت دروازه زد و در ابتدا به نظر می رسید که توپ درون محوطه جریمه استرالیا به دست گرانت برخورد کرده است. بازیکنان ویتنام نیز به این مسئله اعتراض کردن اما داور پس از بازبینی صحنه، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

 

استرالیا در این بازی که بیش از 70 درصد مالک میدان بود، در خلق موقعیت به روی دروازه میزبان ناتوان بود و ضدحملات ویتنامی ها به مراتب پرتعداد و خطرناک تر از کانگوروها بود. با این وجود، شاگردان گراهام آرنولد به دومین پیروزی متوالی خود دست یافته و با 6 امتیاز بالاتر از عربستان، در صدر جدول گروه دوم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها