کد خبر : 1778637 | 17 شهریور 1400 ساعت 10:22 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

هجوم هواداران آرژانتینی برای تماشای بازی مسی

هفده هزار بلیت بازی دو تیم آرژانتین و بولیوی که اولین بازی با حضور تماشاگران پس از شیوع جهانی ویروس کروناست در کمتر از یک ساعت به فروش رفت.

هجوم هواداران آرژانتینی برای تماشای بازی مسی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و بولیوی بامداد روز جمعه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این اولین بازی پس از ماه مارس سال گذشته میلادی است که با حضور هواداران در ورزشگاه برگزار خواهد شد. به همین دلیل بلیت‌ها برای تماشای بازی تیم اسکالونی با سرعتی باورنکردنی به فروش رفت.

بلیت‌ها از ساعت یک بعدازظهر در سایتی به فروش گذاشته شد و در کمتر از یک ساعت همه آنها به فروش رفت. کاربران باید برای خرید بلیت در صفی مجازی قرار می‌گرفتند. زمانی رسید که بیش از 180 هزار نفر در این صف مجازی قرار گرفته بودند و زمان انتظار ورود به صف سه روز شده بود. در نهایت 17 هزار بلیت برای تماشای بازی مسی و یارانش به فروش رسید.

 

1641766

 

فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه از استقبال هواداران تشکر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده:« ما می‌دانیم که بلیتهای تماشای آرژانتین برابر بولیوی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در کمتر از یک ساعت به فروش رسیدند. در واقع این بازی نقطه مهمی در بازگشت هواداران به ورزشگاه پس از یک سال و نیم دوری به واسطه شیوع ویروس کرونا خواهد بود. بازگرداندن این حجم از محبت و علاقه و حساب کردن روی حمایت و تشویق هزاران هزار نفر از هواداران که امروز برای خرید بلیت تلاش کردند بسیار زیبا خواهد بود. متاسفانه ظرفیت محدود ورزشگاه کار را برای ما سخت می‌کند اما بدانید که فدراسیون فوتبال برای این عشق بدون شرط ارزش بسیاری قائل است. ما احساس غرور و خوشحالی داریم. »

دیدگاه‌ها