کد خبر : 1778645 | 17 شهریور 1400 ساعت 11:03 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

گریزمان: برابری با رکورد پلاتینی باعث افتخار است

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، با دو گلی که در دیدار برابر فنلاند به ثمر رساند در رده سوم مشترک بهترین گلزنان تاریخ فرانسه به همراه میشل پلاتینی قرار گرفت.

گریزمان: برابری با رکورد پلاتینی باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 30 ساله حالا 41 گل با پیراهن تیم ملی فرانسه به ثمر رسانده و همین امر باعث شده که او با رکورد میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال این کشور، برابری کند. گریزمان موفق شد در 98 بازی به رکورد قهرمان جام ملت‌های اروپا در سال 1984 دست پیدا کند و حالا 10 گل با رسیدن به تیری آنری، بهترین گلزن تاریخ فرانسه، فاصله دارد.

او درباره این رکورد به تی اف وان گفت:« این باعث افتخار من است. از سال 2014 که به این تیم آمدم همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. چه در زمینه گلزنی و چه در زمینه حضورم در کارهای دفاعی همیشه خواستم بهترین باشم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا نمایش سه شنبه شب بهترین عملکرد فرانسه بوده گفت:« بازی‌های دیگری هم بوده که در آنها بهتر ظاهر شدیم. اما من از عملکرد خودم و تیم در این بازی بسیار راضی هستم.»

 

1641777

 

پیروزی سه شنبه شب نقطه پایانی بر روند ناامیدکننده برای تیم ملی فرانسه بود. آنها در یورو 2020 با پرتغال و مجارستان مساوی کردند و سپس در ضربات پنالتی مرحله یک هشتم برابر سوییس از دور مسابقات حذف شدند. این تیم همچنین هفته گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی با بوسنی و هرزگووین و اوکراین مساوی کرده بود.

گریزمان از بهبود شرایط تیم ملی فرانسه خوشحال است و در این باره اضافه کرد:« ما این پیروزی را می‌خواستیم تا نشان دهیم که منسجم هستیم و چیزی را از دست ندادیم. شرایط ذهنی خوبی داشتیم. تمام تلاشمان را در زمین کردیم. چیزی که تغییر کرد این بود که شاید سیستمی پیدا کردیم که سازگاری بهتری با ما دارد. باید ببینیم مربی چه تصمیمی خواهد گرفت. اما این بار قوی ظاهر شدیم.»

دیدگاه‌ها