کد خبر : 1778680 | 17 شهریور 1400 ساعت 12:52 | 17.6K بازدید | 8 دیدگاه

هالند: هت تریک کردم اما به اندازه کافی گل نزدم

ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی نروژ، پس از هت تریک در برابر جبل الطارق مدعی شد که باید شش گل در این بازی به ثمر می‌رساند.

هالند: هت تریک کردم اما به اندازه کافی گل نزدم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که شکارچی‌ها هرگز کاملا خشنود نیستند و همیشه به دنبال دستاوردهای بیشتر هستند. مهاجمان شماره 9 در دنیای فوتبال نیز به همین دسته تعلق دارند. هوگو سانچز گفت که یک مهاجم حتی در رویا نیز باید گلزنی کند. این موضوع درباره ارلینگ هالند صدق می‌کند. بازیکن نروژی در کنار لواندوفسکی حالا یکی از برجسته‌ترین بازیکنان شماره 9 جهان فوتبال است.

او شب گذشته در جریان پیروزی 1-5 نروژ برابر جبل الطارق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر هت تریک کرد. او با این سه گل حالا 12 گل زده در 15 بازی ملی دارد و تنها بازیکنی است که در 73 سال اخیر با چنین سرعتی به این آمار رسیده است. اما علیرغم این نمایش درخشان، هالند چندان از عملکرد خودش راضی نیست.

 

1641839

 

او پس از سوت پایان بازی شب گذشته گفت:« البته که این پیروزی و هت تریک خوبی بود. اما من باید شش گل به ثمر می‌رساندم. به اندازه کافی گل نزدم اما به میانگین یک گل در هر بازی نزدیک هستم. شخصا فکر می‌کنم باید تعداد گل‌هایم از تعداد بازی‌هایی که انجام دادم بیشتر باشد.»

هم تیمی‌ها و مربیان هالند نیز پس از بازی به تحسین عملکرد درخشان این بازیکن پرداختند. مربی تیم ملی نروژ گفت:« هالند درنده‌ترین بازیکنی است که ما در فوتبال نروژ دیده‌ایم.» اودگارد نیز اضافه کرد:« من فکر می‌کنم آمارها همه چیز را نشان می‌دهند. حرف بیشتری برای گفتن وجود ندارد. این روند دیوانه‌وار است و ما خوش شانس هستیم که او را در کنارمان داریم. به احترام او باید کلاه از سر برداشت.»

دیدگاه‌ها