کد خبر : 1778694 | 17 شهریور 1400 ساعت 14:03 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

5 دقیقه‌ای قراردادم را امضا کردم و به فجر پیوستم

گودرزی: خاطرات 16 سالگی‌ام در شیراز را زنده می‌کنم

هافبک تازه وارد تیم فجرسپاسی شیراز این تیم را خانه خودش می داند و انگیزه زیادی برای موفقیت دارد.

گودرزی: خاطرات 16 سالگی‌ام در شیراز را زنده می‌کنم

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازگشت به فجرسپاسی شیراز بعد از 7 سال عنوان کرد: فجرسپاسی به نوعی خانه خودم است. قرار بود نیم فصل سال گذشته زمانی که فجرسپاسی در لیگ یک بود به این تیم برگردم اما شرایط مهیا نشد و به پدیده رفتم. امسال با صعود تیم به لیگ برتر صحبت هایی از سوی مسئولان فجرسپاسی و آقای کلانتری با من شد و در نهایت خیلی سریع تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم.


وی ادامه داد: فکر می کنم کمتر از 5 دقیقه قراردادم را امضا کردم و هیچ مساله ای برای بازگشت به فجرسپاسی نداشتم. واقعا دوست داشتم به تیم شهرم برگردم. من خاطرات خوبی از فجرسپاسی دارم و امیدوارم بتوانیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.


گودرزی که توانایی بازی در چند پست را دارد درباره معرفی به فوتبال از برق شیراز و فجرسپاسی تاکید کرد: فکر می کنم اولین بار زمانی که 16 سال سن داشتم با پیراهن برق شیراز در لیگ برتر بازی کردم. بعد برای خدمت سربازی به فجرسپاسی رفتم و چند سال خوب را در فوتبال شیراز و شهر خودم داشتم. بسیار علاقه مند بودم که خاطرات خوب گذشته را در تیم شهرم تکرار کنم و از صمیم قلبم خوشحالم که به فجربرگشتم. تمام تلاشم این است که سال خوبی باشد و بتوانیم به تیم کمک کنیم.


او درباره شرایط فجرسپاسی برای شروع لیگ برتر بیست و یکم گفت: تیم خوبی داریم. 10، 11 روز است تمرینات را شروع کردیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم. می دانیم کار سختی داریم اما هدف هایمان هم بزرگ است و باید تلاش کنیم تا به جایگاهی که فوتبال شیراز لیاقتش را دارد، برسیم.


گودرزی که سابقه بازی در تراکتور، پارس جنوبی، پدیده و... را نیز دارد درباره شانس بقای فجرسپاسی در لیگ برتر افزود: مطمئن باشید در لیگ برتر باقی می مانیم. ما اهداف بزرگی داریم و اصلا در ذهنمان نیست که سقوط کنیم. شک نکنید امسال فجرسپاسی ستاره های جدیدی را نیز به فوتبال ایران معرفی می کند و به همان تیم بازیکن ساز گذشته تبدیل خواهد شد.


وی در پایان افزود: از مسئولان استانی فارس توقع داریم که پای کار بیایند و به فجرسپاسی کمک کنند. این تیم نماینده استان فارس است و همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند و کمک کنند تا سربلند شویم. جا دارد از مجموعه فجرسپاسی، از وزارت دفاع استان، سردار بوعلی و کادرمدیریتی و کادرفنی باشگاه تشکر کنم که بسیار زحمت می کشند. از هواداران خوب فجرسپاسی هم تشکر می کنم که همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم بتوانم جواب محبت هایشان را بدهم.

دیدگاه‌ها