کد خبر : 1778722 | 17 شهریور 1400 ساعت 16:14 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز پیولی برای استفاده همزمان از زلاتان و ژیرو

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می گوید آنها می‌توانند به طور همزمان از زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو در ترکیب استفاده کنند.

چراغ سبز پیولی برای استفاده همزمان از زلاتان و ژیرو

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته بود که زلاتان ابراهیموویچ دچار مصدومیت شد و حضور در رقابت‌های یورو را از دست داد. ستاره سوئدی در بازی های آغازین فصل هم غایب بوده اما به نظر می رسد که رفته‌رفته به مرز آمادگی رسیده و قادر است در هفته‌های آینده میلان را همراهی کند؛ موضوعی که قطعا خبر بسیار خوبی برای استفانو پیولی و تیمش خواهد بود.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، حالا در مصاحبه ای به صحبت درباره رابطه اش با زلاتان پرداخته و می گوید: "زلاتان در هر کاری شخصیت فوق العاده ای از خود نشان می دهد. کنار آمدن با او کار ساده ای است چرا که هر دوی ما آدم های رکی هستیم و همیشه آنچه را که در ذهن‌مان برای بهبود اوضاع تیم می گذرد را به زبان می آوریم. زلاتان انسان باهوشی است که باعث شده تیم پیشرفت کنند و این موضوع همچنان ادامه دارد."

 

 

1578106

 

 

پیولی در رابطه با احتمال قرار گرفتن همزمان اولیویه ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب میلان نیز گفت: "این دو، بازیکنان بزرگی هستند که البته از ویژگی های متفاوتی برخوردارند. با استفاده ژیرو ما می‌توانیم روی توپ‌های عمقی بهتر عمل کنیم، در حالی که زلاتان بیشتر علاقه دارد که توپ را در اختیار داشته باشد تا بازسازی کند. من امیدوار هستم که هر دوی آنها آماده شوند و آن گاه می‌توانیم حضور همزمان‌شان در ترکیب را امتحان کنیم. اتفاقی که متاسفانه تا به اینجا رخ نداده چرا که آنها به شکل همزمان آماده نبوده اند."

 

 

1638718

دیدگاه‌ها