کد خبر : 1778731 | 17 شهریور 1400 ساعت 16:54 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

محرومیت ستاره‌های برزیلی از هفته چهارم لیگ برتر!

رسانه‌های انگلیسی از درخواست عجیب فدراسیون فوتبال برزیل از فیفا رونمایی کردند.

محرومیت ستاره‌های برزیلی از هفته چهارم لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دور جدید رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس تصمیمی جنجالی را اتخاذ کردند. تیم‌های لیگ برتری قویا اعلام کردند که اجازه حضور بازیکنان‌شان در کشورهایی که دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند را صادر نخواهد کرد که یکی از مهم‌ترین آنها برزیل بود؛ موضوعی که باعث شد سرمربی برزیل یعنی تیته تغییرات زیادی در لیست اعلامی خود ایجاد کند.

 

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود چرا که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال برزیل اصلاً در این رابطه بیکار ننشسته و به نوعی قصد دارد از باشگاه‌های لیگ برتری انتقام بگیرد. در همین ارتباط و بر اساس گزارشی که BBC منتشر کرده فدراسیون فوتبال برزیل طی نامه‌ای به فیفا خواهان محرومیت پنج روزه بازیکنانی شده که باشگاه هایشان اجازه حضور آنها در اردوی تیم ملی این کشور را صادر نکردند.

 

 

1640405

 

 

در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد و فیفا این بازیکنان را با محرومیت پنج روزه مواجه کند شاهد خواهیم بود که چندین ستاره بازی های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس را از دست بدهند. در این بین لیورپول بیش از همه متضرر خواهد شد چرا که در صورت رقم خوردن محرومیت پنج روزه برای بازیکنان برزیلی این تیم، آنها در بازی روز یکشنبه سه بازیکن کلیدی خود یعنی آلیسون بکر، فابینیو و روبرتو فیرمینو را در اختیار نخواهند داشت.

 

همچنین در صورتی که فیفا با این محرومیت پنج روزه موافقت کند ادرسون و گابریل ژسوس از منچسترسیتی، فرد از منچستر یونایتد، تیاگو سیلوا از چلسی و رافینیا از لیدزیونایتد نیز غایبان هفته چهارم لیگ برتر انگلیس خواهند بود. نکته قابل توجه اینکه فدراسیون فوتبال برزیل درخواستی برای محرومیت ستاره اورتون یعنی ریچارلیسون نداشته است چراکه این باشگاه پیش از این با آنها برای حضور ریچارلیسون در المپیک توکیو همکاری کرده بود.

دیدگاه‌ها