کد خبر : 1778745 | 17 شهریور 1400 ساعت 17:44 | 68.4K بازدید | 6 دیدگاه

بی احتیاطی امیری و التهاب برای ایران(عکس)

وحید امیری وینگر جنگنده ایران در نیمه اول یک تذکر جدی از داور چینی گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ایران در شرایطی بازی مقابل عراق را برنده شد که این دیدار را می‌توان فیزیکی‌ترین مسابقه هفته دوم انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا نامید. درست پس از گل ایران در دقایق ابتدایی بازی فشرده و فیزیکی‌تر دنبال شد و بارها بازیکنان دو تیم در این برخوردها نقش بر زمین شدند.

 

عراق پانزده خطا و ایران شانزده بار مرتکب خطا شد و سه کارت زرد از جیب داور برای عراق و دو کارت نیز برای ایرانی‌ها بیرون کشیده شد. این در شرایطی بود که VAR به طور کامل بازی را تحت نظر داشت و داور می‌توانست مشورت بگیرد.

 

اما در یکی از مهمترین خطاهای بازی وحید امیری که به محوطه شش قدم نفوذ کرده بود تعادل خود را از دست داد و نتوانست به توپ ضربه بزند و در عوض به فهد طالب گلر عراق برخورد کرد. صحنه‌ای که بلافاصله پس از آن امیری دست‌های خود را به نشانه عذرخواهی بالا آورده و نگاهش به داور بود که چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

امیری که عمدی در کارش نبود تمام تلاشش را کرد برخورد شدیدی با دروازه‌بان نداشته باشد اما خطای او اعلام شد. داور نیز مماشات به خرج داد و تصمیم گرفت به تذکر جدی به امیری قناعت کند. خود فهد طالب هم مشکل خاصی نداشت و سریع به جریان بازی برگشت.

 

در این بازی فیزیکی جهانبخش و عزت اللهی از ایران  کارت زرد گرفتند و همچنین بشار رسن و عزت اللهی از هردو تیم به علت مصدومیت قادر به ادامه بازی نبودند. نکته مهم این است که ایران در هفته‌های ابتدایی قرار دارد و نبود هر کدام از بازیکنان اصلی به علت محرومیت می‌تواند کار را برای اسکوچیچ سخت کند. یوزها باید هشیارانه‌تر عمل کنند تا با محرومیت مواجه نشوند و علاوه بر آن حضور تمام نفرات در بازی حساس با کره جنوبی اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین بازیکنان در بازی بعدی با امارات باید دست به عصاتر عمل کنند.

 

1641955

 

1641956

دیدگاه‌ها