کد خبر : 1778764 | 17 شهریور 1400 ساعت 19:21 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

ویروس فیفا این بار گریبان اینتر را گرفت

ویروس فیفادی ممکن است باعث غیبت الساندرو باستونی و استفانو سنسی در ترکیب ایتالیا و البته اینتر شود.

ویروس فیفا این بار گریبان اینتر را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن ایتالیایی باشگاه اینتر یعنی استفانو سنسی و الساندرو باستونی در تمرینات آتزوری پیش از بازی مقدماتی جام جهانی امشب مقابل لیتوانی غایب بوده و باعث نگرانی کادر فنی این تیم شده اند. به نظر می رسد استفانو سنسی دچار مصدومیت ساق پا شده و در مسابقه برابر لیتوانی غایب خواهد بود. همچنین شرایط الساندرو باستونی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و هر دو بازیکن ممکن است بازی هفته نراتزوری را نیز از دست بدهند. 

 

1641978

 

اینتر روز یکشنبه در هفته سوم رقابت های سری آ مقابل سمپدوریا به میدان می رود و سیمونه اینزاگی امیدوار به کسب سومین پیروزی متوالی روی نیمکت این تیم و تداوم نتایج خوب خود در باشگاه جدیدش است. غیبت باستونی و سنسی بدترین خبر ممکن برای اینزاگی خواهد بود و این بار ویروس فیفا دی به نظر گریبان نراتزوری را گرفته است.

 

اما به جز سیمونه اینزاگی، شرایط برای روبرتو مانچینی نیز در آستانه دیدار مقابل لیتوانی مساعد نیست. لیست بلندبالایی شامل لئوناردو اسپینازولا، مانوئل لازاری، آندره‌آ بلوتی، لورنزو پلگرینی و مارکو وراتی پیش از این نیز مصدوم بودند و اخیرا نام چیرو ایموبیله، نیکولو زانیولو، فدریکو کیه زا و لورنزو اینسینیه در روزهای اخیر به این فهرست اضافه شده است. آتزوری با دو تساوی اخیر خود برابر بلغارستان و سوئیس باید در بازی مقابل لیتوانی پیروز شود و غیبت احتمالی باستونی و سنسی باعث می شود مانچو کار دشواری برای چینش ترکیب تیمش در مسابقه امشب داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها