کد خبر : 1778809 | 18 شهریور 1400 ساعت 09:16 | 16.1K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش فلیک به کسب سومین پیروزی پیاپی با آلمان

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید آنها در این دوره از رقابت های فیفادی به هدف‌شان یعنی کسب پیروزی پیاپی در مقدماتی جام جهانی دست پیدا کردند.

واکنش فلیک به کسب سومین پیروزی پیاپی با آلمان

به گزارش "ورزش سه"، آلمان شب گذشته در ادامه روند خوب و امیدوارکننده خود با هانسی فلیک موفق شد با چهار گل از سد ایسلند عبور کند؛ موضوعی که باعث شد علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی فلیک با مانشافت، جایگاه این تیم در صدر جدول گروه نیز تثبیت شود.

 

در واقع آلمان با این پیروزی 15 امتیازی شد و در حالی صدر جدول گروه را به خود اختصاص داد که تیم دوم یعنی ارمنستان چهار امتیاز کم تر دارد. همچنین هانسی فلیک و تیمش با این سومین برد پیاپی شانس خود را برای صعود به جام جهانی قطر تا حدود زیادی افزایش دادند.

 

 

1642047

 

 

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از پایان بازی گفت: "ما فقط چند جلسه تمرینی داشتیم. هدف ما پیروزی در سه بازی بود و به آن دست یافتیم. ما یک قدم به جلو برداشته ایم. ما هنوز 100 درصد پیشرفت نکرده ایم اما تیم در مسیر درستی قرار دارد. بچه ها همه چیز را آنطور که ما می خواهیم در زمین پیاده می‌کنند."

 

تیمو ورنر در ادامه روند خوب خود در تیم ملی آلمان شب گذشته موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند. هانسی فلیک در تمجید از این بازیکن گفت: " تیمو در هر سه مسابقه 90 دقیق به شکل کامل بازی کرد که مطمئنا انرژی زیادی از او گرفت. او همچنین در هر سه بازی مسابقه گلزنی کرد بنابراین می توان گفت که در مسیر درستی قرار دارد."

 

 

1642048

دیدگاه‌ها