کد خبر : 1778814 | 18 شهریور 1400 ساعت 09:50 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

ساوت‌گیت: نمی‌توانم تقصیر را گردن بازیکنان بیندازم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، درباره علت عدم تعویض در بازی شب گذشته مقابل لهستان توضیح داد.

ساوت‌گیت: نمی‌توانم تقصیر را گردن بازیکنان بیندازم

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته و در مسابقه ای که تا لحظات پایانی از لهستان پیش بود نهایتاً گل تساوی را دریافت کرد تا به شکل تلخی متوقف شده باشد. البته شاگردان گرت ساوتگیت با این تساوی 16 امتیازی شدند و همچنان شانس اول صعود به جام جهانی قطر از گروه‌شان محسوب می شوند.

 

 

1642056

 

 

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در مسابقه شب گذشته برابر لهستان هیچ تعویضی در طول بازی انجام نداد. سرمربی سه شیرها در پایان بازی گفت: " ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و بازیکنانی که به کار گرفتیم نیز در سطح خوبی ظاهر شدند. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم هیچ مشکلی وجود نداشت. ما چند بار به شرایط خود نگاه کردیم و دیدیم که اوضاع خوب است. ما قصد داریم از بازیکنان زیادی استفاده کنیم اما دیشب به محض اینکه می‌خواستیم تغییرات را ایجاد کنیم گل دریافت کردیم."

 

 

1642057

 

 

ساوت‌گیت در ادامه گفت: "ما می‌دانستیم که اگر بتوانیم این بازی را ببریم تقریباً حضورمان در جام جهانی قطر قطعی می شد. این اتفاق رخ نداد و ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. ما می‌توانستیم حالا در موقعیت قوی‌تری نسبت به وضعیت کنونی قرار داشته باشیم و این امید کننده است. اما نمی‌توانم تقصیر را بر گردن بازیکنان و واکنش آنها به اتفاقات تابستان بیاندازند."

دیدگاه‌ها