کد خبر : 1778815 | 18 شهریور 1400 ساعت 10:10 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

انریکه: صعود به جام جهانی به خودمان بستگی دارد

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می گوید صعود به جام جهانی به خودشان بستگی دارد اما آنها باید تمام تلاش‌شان را هم انجام دهند.

انریکه: صعود به جام جهانی به خودمان بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا دیشب موفق شد با دو گل از سد کوزوو عبور کند. موضوعی که باعث شد شاگردان لوئیس انریکه 13 امتیازی شوند و با توجه به شکست سوئد برابر یونان با خیال راحت و اختلاف چهار امتیازی با تیم دوم در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

 

 

1642060

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، بعد از پایان بازی دیشب گفت: "این نوع بازی ها همیشه دشوار است و به طور کلی سپتامبر ماه خوبی برای رقابت نیست. در ابتدا نیز به مشکل خوردیم(اشاره به شکست برابر سوئد) اما نهایتا امروز توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. تیم ها بسیار برابر هستند و ما این موضوع را با توجه به نتیجه ای که در بازی سوئد و یونان به دست آمد مشاهده کردیم."

 

 

 

1642061

 

 

لوئیس انریکه در ادامه گفت: "همه چیز به خودمان بستگی دارد اما هنوز دو بازی دیگر برای رسیدن به جام جهانی پیش روی ماست. یکی از آنها مقابل سوئد خواهد بود که ما در یورو دیدیم که تقابل با آنها چقدر فشرده و نزدیک خواهد بود. اینجا همه چیز را خودمان بستگی دارد به این معنا نخواهد بود که حتماً به جام جهانی خواهیم رسید. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها