کد خبر : 1778820 | 18 شهریور 1400 ساعت 11:00 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

جورجینیو:

به خاطر بستن بازوبند کاپیتانی ایتالیا خوشحالم

جورجینیو، هافبک تیم ملی ایتالیا، از بستن بازوبند کاپیتانی در بازی دیشب مقابل لیتوانی ابراز خوشحالی کرد.

به خاطر بستن بازوبند کاپیتانی ایتالیا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که ایتالیا موفق شد با نتیجه پر گل 5-0 از سد لیتوانی عبور کند و یک گام دیگر به صعود به جام جهانی قطر نزدیک تر شود، جورجینیو برای اولین بار بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. موضوعی که با واکنش او بعد از دیدار برابر لیتوانی همراه شد.

 

جورجینیو در این باره گفت: "از کاپیتانی خیلی خوشحال شدم اما ما کاپیتان های زیادی در تیم داریم. مربی از آن پرسید که آیا می‌توانم بازی کنم و من هم گفتم بله. ما برای رسیدن به هدف‌مان در اینجا هستیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. این همان کاری است که ما انجام می‌دهیم و هیچ تردیدی در آن وجود ندارد. در فوتبال مدرن هیچ بازی آسانی وجود ندارد. مخصوصاً مقابل لیتوانی کارمان ساده نبوده چرا که چند بازیکن را در اختیار نداشتیم."

 

 

1642073

 

 

جورجینیو در رابطه با توقف سوئیس برابر ایرلند و افزایش شانس آتزوری برای صعود به جام جهانی نیز گفت: " ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و همانطور که گفتم در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و برنده شویم. اگر نگرش مشابهی با بازی برابر لیتوانی نداشته باشیم برنده نخواهیم شد. متاسفانه در مسابقات قبلی توپ‌های ما وارد دروازه نشد اما ما باید به تلاش ادامه دهیم و موقعیت ایجاد کنیم. ما می‌خواهیم همچنان به رشد خود ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها