کد خبر : 1778867 | 18 شهریور 1400 ساعت 15:55 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران شالکه علیه انتقال مهاجم جنجالی اسپانیایی

دوست داران شالکه مانع انتقال سرجی انریچ بازیکن اسپانیایی سابق ایبار شدند.

هواداران شالکه علیه انتقال مهاجم جنجالی اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شالکه پس از سال ها فصل گذشته به بوندسلیگای 2 سقوط کرد و امسال از سطح اول فوتبال آلمان به دور است. شالکه ای که چندین فصل در لیگ قهرمانان حضور ثابت داشت و حتی سال 2015 چیزی تا حذف رئال نیز فاصله نداشت، این روزها شرایط خوبی ندارد.

باشگاه آبی پوش قصد جBب سرجی انریچ مهاحم 31ساله سابق ایبار را داشت و این بازیکن دیروز در تست های پزشکی نیز شرکت کرد ولی در نهایت شالکه با انتشار یک توئیت اعلام کرد که انتقال او منتفی شده است.

 

 

1642163

 

 

انریچ بازیکن آزاد بود و در انتقالات تابستانی نتوانست تیمی برای خود پیدا کند ولی چیزی تا پیوستن به شالکه فاصله نداشت. در نهایت اعتراضات گسترده هواداران شالکه در شبکه های اجتماعی مانع از امضای قرارداد با او شد.

چند سال پیش یک ویدیوی غیراخلاقی از انریچ منتشر شد که برای وی دردسرهای زیادی را ایجاد کرد. لالیگا چندین هفته او را محروم کرد و جالب اینکه این فیلم با آگاهی انریچ و بر خلاف نظر نفر دوم منتشر شده بود.

 

 

1642161

 

 

همین فیلم در نهایت باعث شد تا دوست داران شالکه علیه انتقال انریچ موضع بگیرند و باشگاه آلمانی نیز مجبور شد به احترام هواداران، پیشنهاد خود را پیش بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها