کد خبر : 1778940 | 19 شهریور 1400 ساعت 10:09 | 30.6K بازدید | 3 دیدگاه

آگوئرو: از خبر جدایی مسی شوکه شدم

سرخیو آگوئرو، خرید جدید بارسلونا، می‌گوید وقتی خبر جدایی لیونل مسی از این تیم را شنیده شوکه شده است.

آگوئرو: از خبر جدایی مسی شوکه شدم

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو هنوز نتوانسته به دلیل مصدومیت برای بارسلونا به میدان برود و همچنان در حال طی کردن دوران درمان است. او در مصاحبه‌ای که با آر ای سی وان انجام داده مدعی شده که از شنیدن خبر جدایی لیونل مسی شوکه شده اما هرگز به ترک بارسلونا فکر نکرده است.

 

جام جهانی:« من و مسی را در قطر در جام جهانی خواهید دید. من می‌خواهم فصل خوبی داشته باشم تا برای جام جهانی به تیم ملی دعوت شوم.»

 

جدایی گریزمان:« شرایط اقتصادی بارسا را مجبور به انجام این کار کرد. بدهی‌های زیادی وجود دارد و ممکن بود تا لحظه آخر چنین اتفاقی رخ دهد، هرچند من انتظارش را نداشتم. او ناگهان مانند پیانیچ ناپدید شد. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم. بازیکنان خوبی از ما جدا شدند اما کسانی هستند که جای خالی آنها را پر کنند.»

 

گل‌ها:« شما نباید 30 گل به ثمر برسانید، ما باید به هم کمک کنیم. سرخی روبرتو حالا گلزن ماست، من او را گلزن صدا می‌کنم و او می‌خندد. سایر بازیکنان هم می‌توانند گلزنی کنند. اعداد برایم اهمیتی ندارند، چیزی که من می‌خواهم جام قهرمانی است و فقط به همین علاقمند هستم.»

 

1642280

 

قهرمانی در اسپانیا:« من هرگز سابقه قهرمانی در اینجا را ندارم. من می‌خواهم فاتح لالیگا و جام حذفی شوم.»

 

پپ گواردیولا:« او از زمان حضورش موفق شد تاکتیک خودش را پیاده کند و عدم تحرک زیاد برای من آسان‌تر بود. او خیلی واضح به ما گفت که باید چه کار کنیم. این کمک زیادی کرد، ما قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم اما برای من مهم این بود که چیزهای بسیاری یاد گرفتم. او مردی است که متوقف نمی‌شود.»

 

مسی:« وقتی بحث پیوستن به بارسا مطرح شد، من می‌دانستم که شرایط مالی آنها خوب نیست. پول برایم اهمیتی نداشت و می‌خواستم در بارسلونا بازی کنم. به وکلایم گفتم ترتیب این کار را بدهند. مشخص بود دریافت حقوقی که در سیتی می‎‌گرفتم در اینجا غیرممکن بود اما بازی در اینجا رویای من بود. من با لئو صحبت کردم اما حرف درباره ادامه حضور او نشد چون نمی‌خواستم آزارش دهم. او به من گفت در حال مرتب کردن شرایط است و سپس وقتی بحث رفتنش مطرح شد من شوکه شدم. بدون شک اگر به عقب برمی‌گشتم باز هم به بارسا می‌پیوستم. شرایط مالی بارسا بهبود پیدا خواهد کرد. من با او صحبت کردم و او نیز مطمئن است که باز هم به بارسلونا برمی‌گردد. امیدوارم این کار به خوبی انجام شود.»

 

1642281

 

کومان:« قبلا در کوپا آمه‌ریکا به صورت تلفنی با او صحبت کردم و می‌شد گفت که او مردی صریح است و بازیکنان این ویژگی را تحسین می‌کنند. او کار را برای شما بسیار آسان می‌کند، او به شما می‌گوید چه چیزی نیاز دارد و از چه چیزی خوشش نمی‌آید و این که بدانید شرایط به چه صورت در جریان است بسیار خوب به نظر می‌رسد.»

دیدگاه‌ها