کد خبر : 1778941 | 19 شهریور 1400 ساعت 10:31 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: فن‌دایک ویدیو فرستاد تا مطمئن شوم خوب است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از صحنه نگران کننده خطا روی ویرژیل فن دایک با این بازیکن تماس گرفته تا از سلامت او مطمئن شود.

کلوپ: فن‌دایک ویدیو فرستاد تا مطمئن شوم خوب است

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک فصل 21 – 2020 را به دلیل مصدومیت در ابتدای فصل تقریبا به طور کامل از دست داد و در ابتدای فصل جاری بار دیگر در اختیار یورگن کلوپ قرار گرفت تا در دو پیروزی برابر نوریچ و برنلی و همچنین تساوی 1-1 برابر چلسی در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته باشد.

این بازیکن در جریان دیدار تیم ملی هلند برابر ترکیه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر با خطای بازیکن حریف مواجه شده و بسیاری نگران شدند که شاید نتواند لیورپول را در دیدار روز یکشنبه برابر لیدز یونایتد در لیگ برتر همراهی کند. اما کلوپ تایید کرد که این بازیکن آسیب جدی ندیده و از شرایط خوبی برخوردار است.

 

1642283

 

سرمربی آلمانی لیورپول در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت:« تاکی مینامینو مدتی است که اینجاست و در زمان حضور در تیم ملی ژاپن مصدوم شده است. اتفاقی که برای ویرژیل افتاده ترسناک و نگران کننده بود. من پس از بازی به او پیام دادم خوبی؟ و او پاسخ داد بله، صددرصد، دویست درصد. به او گفتم ویدیویی از خودت برایم بفرست تا ببینم که در حال لنگیدن نیستی. بنابراین او از داخل اتوبوس با من تماس گرفت و گفت رییس، من خوبم! به او گفتم پس چرا می‌لنگی؟ ویرژیل پاسخ داد همسرم هم همین را از من پرسید! پس باید بگویم که این لحظه دشوار بود اما حالا شرایط همه بازیکنان خوب است اما فقط فیرمینو هنوز آماده نیست.»

با پایان وقفه دیدارهای ملی، مسابقات لیگ برتر انگلیس بار دیگر از روز شنبه آغاز خواهند شد و لیورپول و لیدز روز یکشنبه در چارچوب هفته چهارم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان کلوپ در حال حاضر با هفت امتیاز از سه بازی و هم امتیاز با وستهام، منچستریونایتد، چلسی و اورتون در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

دیدگاه‌ها