کد خبر : 1778948 | 19 شهریور 1400 ساعت 11:27 | 17.1K بازدید | 6 دیدگاه

رونی: رونالدو می تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو می تواند تا ۴۰ سالگی به حضور در زمین فوتبال ادامه دهد.

رونی: رونالدو می تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، رونالدوی ۳۶ ساله در فاصله سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹، شش سال در اولدترافورد حضور داشت و موفق شد عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به دست آورد. این بازیکن در تابستان جاری با قراردادی دو ساله و به ارزش ۱۵ میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ برگشت.

رونی که عنوان بهترین گلزن تاریخ یونایتد را به خود اختصاص داده معتقد است که هم تیمی سابقش کاملا با بازیکنی که ۱۲ سال قبل این تیم را ترک کرده فرق می کند و در همین سن هم می تواند با شرایط فیزیکی موردنیاز برای درخشش در لیگ برتر سازگار شود.

 

1642293

 

 سرمربی فعلی دربی کانتی در این باره گفت:« آخرین باری که او اینجا بازی کرد، بیشتر یک دونده، دریبل زنی قمار با سرعت و قدرت بود. اما حالا بیشتر گلزن است. فکر می کنم بازی او به شکل قابل توجهی با شرایطی که در آن قرار داشته سازگار شده است در این که او توانایی بالایی دارد حرفی نیست اما در عین حال بسیار از بدنش مراقبت می کند. او همچنان در شرایطی عالی است. اگر بتواند مانند رایان گیگز تا 40 سالگی بازی کرده و همچنان به گلزنی ادامه دهد، به هیچ عنوان باعث تعجب من نخواهد شد. هم تیمی‌های او باید کمی بیشتر تلاش کنند. اما اگر همه چیز مثل دفعه قبل باشد - نزدیک به دو سال آخری که با او بازی کردم - پس تیم به او اجازه انجام این کار را خواهد داد. چون او برای تیم گلزنی می کند و این گل ها باعث می‌شوند که شما در مسابقات به پیروزی برسید.»

دیدگاه‌ها