کد خبر : 1778969 | 19 شهریور 1400 ساعت 13:46 | 36.6K بازدید | 6 دیدگاه

نیمار: نمی‌دانم باید چه کنم که لایق احترام باشم

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، پس از شکستن رکورد تیم ملی در دیدار برابر پرو از هموطنان برزیلی خود خواست که به او احترام بگذارند.

نیمار: نمی‌دانم باید چه کنم که لایق احترام باشم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم با گلزنی در جریان پیروزی 0-2 برزیل برابر پرو در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به گلزن‌ترین بازیکن تیمش در این رقابت‌ها تبدیل شد. رکورد نیمار در مراحل انتخابی به 12 گل رسید تا بالاتر از اسطوره‌های بزرگ برزیل مانند روماریو، زیکو و رونالدو قرار بگیرد.

 

1642338

 

با این حال، ستاره پاری سن ژرمن حس می‌کند که احترامی که شایسته آن است را دریافت نمی‌کند و نمی‌داند باید چه کاری کند که شایسته این احترام باشد. او به تی وی گلوبو گفت:« مشخصا تیم مهم‌ترین موضوع است. از این که بهترین بازیکن مسابقات انتخابی هستم و بیشترین تعداد پاس گل را ارسال کرده‌ام بسیار خوشحالم. اگر همه چیز خوب پیش برود خیلی زود افتخار عبور از رکورد پله به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی را نیز از آن خودم می‌کنم. نمی‌دانم دیگر باید چه کار کنم که مردم به من احترام بگذارند. این طبیعی است و از مدت‌ها قبل همین بوده است. خبرنگاران، مفسران و دیگران هم همینطور هستند. گاهی دیگر نمی‌خواهم هیچ مصاحبه‌ای انجام دهم اما در لحظات مهم ظاهر می‌شوم. امیدوارم مردم کمی در این باره فکر کنند.»

اظهارات نیمار چند روز پس از این مطرح شد که به دلیل اضافه وزن ظاهری که در دیدارهای اخیر انتخابی جام جهانی با پیراهن برزیل داشت شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. او حالا دومین گلزن برتر تیم ملی کشورش در مسابقات رسمی به حساب می‌آید و 69 گل زده تا تنها هشت گل با رکورد پله فاصله داشته باشد.

دیدگاه‌ها