کد خبر : 1778981 | 19 شهریور 1400 ساعت 15:35 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: به کسب اولین برد خیلی احتیاج داریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ابراز امیدواری کرد که این تیم در مقابل نوریچ به اولین برد خود دست پیدا کند.

آرتتا: به کسب اولین برد خیلی احتیاج داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی فردا میزبان نوریچ خواهد بود که این باشگاه لندنی یکی از بدترین دوران خود را سپری می‌کند. شاگردان میکل آرتتا هر سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته اند و در رده بیستم قرار دارند. این در حالی است که حریف آنها یعنی نوریچ نیز شرایط مشابهی دارد و بدون امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفته است.

 

 

1642363

 

 

میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، پیش از دیدار برابر نوریچ گفت: "من واقعاً مشتاق هستم که همه را در اختیار داشته باشیم و سعی کنم فصل را آنطور که می خواهیم شروع کنیم. ما نمی خواهیم از هیچ بهانه ای استفاده کنیم. ما می دانیم که شروع با مصدومیت و مشکلات ناشی از کووید و بازی‌های بسیار دشواری که باید انجام می دادیم، چقدر سخت بود. ما باید دوباره شرایط را تنظیم کنیم و همه را به مسیر اصلی خود برگردانیم و در بازی ها به پیروزی برسیم. این کاری است که باید انجام دهیم.

 

در آرسنال همیشه این فشار وجود دارد که تا جایی که ممکن است در جدول بالاتر قرار بگیریم. پس از آن شروع ناامیدکننده ما به اولین برد آن هم در مقابل هواداران‌مان احتیاج داریم. البته این به خودمان بستگی دارد که همه چیز را به لحاظ عملکرد خوب ارائه دهیم تا به نتیجه مورد دلخواه دست پیدا کنیم."

 

آرتتا در ادامه گفت: " صد درصد  ما نمی خواهیم هیچ بهانه ای بیاوریم. ما سعی کرده ایم آنچه در هفته های گذشته اتفاق افتاده را توضیح دهیم. شما می توانید دلایل دلخواه خود را ذکر کنید اما اگر کسی نمی خواهد آن را متوجه شود، این به خود او بستگی دارد.

 

 

1642362

 

 

ما سعی کردیم مواردی را توضیح دهیم. من فکر می کنم ما بسیار واضح، احتمالاً واضح تر از همیشه، سعی کرده ایم توضیح دهیم که باشگاه در تلاش برای انجام چه کاری است. ما در تلاش برای انجام آن هستیم.  حالا باید سعی کنید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید اما در عین حال باید بدانیم که در این باشگاه فقط یک چیز قابل قبول است و آن بهترین بودن است."

دیدگاه‌ها