کد خبر : 1778989 | 19 شهریور 1400 ساعت 17:01 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش جالب مورینیو به هزارمین تجربه مربیگری

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، در بازی یکشنبه شب برابر ساسولو هزارمین تجربه مربیگری خود را پشت سر خواهد گذاشت.

واکنش جالب مورینیو به هزارمین تجربه مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، رم در حالی یکشنبه شب در ورزشگاه المپیکو به مصاف ساسولو خواهد رفت که ژوزه مورینیو هزارمین تجربه مربیگری خود را پشت سر خواهد گذاشت. جالوروسی با سرمربی پرتغالی خود شروع خوبی در رقابت‌های سری‌آ داشته و هر دو بازی ابتدایی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

ژوزه مورینیو درباره هزارمین تجربه مربیگری خود گفت: "نود هزار دقیقه، به علاوه زمان اضافه ... این خیلی است! هیچ چیز در من، به عنوان یک فرد یا یک مربی تغییر نکرده است. هر اتفاقی که می‌افتد برای من احساس دژاوو را دارد. به نظر می‌رسد همه چیز قبلا اتفاق افتاده و هیچ اتفاقی مرا شگفت زده نمی کند. به هر حال این ارزش تجربه است که در فوتبال و زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است."

 

 

1636497

 



مورینیو در دوران حرفه ای خود هرگز در بازی های خانگی سری آ شکست نخورده است. او در 39 بازی خانگی (38 مسابقه با اینتر و یک بازی با رم) شکست نخورده است. همچنین در صورت عدم شکست رم در سه مسابقه خانگی پیش رو مرد پرتغالی از این نظر رکورد دار خواهد شد. مورینیو در ادامه گفت: "مهمترین چیز بازی بعدی است و بازی بعدی و بعدی، تا آخرین مسابقه. من می خواهم بازی ها را ببرم و بازیکنانم، باشگاه و هواداران را با خود همراه کنم. من می خواهم رم خوشحال باشد و احساسات جدیدی را تجربه کند."

دیدگاه‌ها