کد خبر : 1779000 | 19 شهریور 1400 ساعت 17:43 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

توخل: یونایتد قبل از رونالدو هم قوی بود

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است حضور کریستیانو رونالدو تاثیر زیادی در منچستریونایتد خواهد گذاشت.

توخل: یونایتد قبل از رونالدو هم قوی بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که پیش‌بینی می‌شود یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری باشد، فردا شب در چارچوب هفته چهارم این مسابقات به مصاف استون ویلا خواهد رفت. دیداری که در استمفوردبریج برگزار خواهد شد و شاگردان توماس توخل احتمالاً کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، پیش از این بازی گفت: "امروز اولین روزی بود که همه برگشتند و ما خوشحالیم که تیم به کار خود ادامه می دهد. در مورد مصدومان ما دو بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت. انگولو کانته هنوز کمی درد دارد و کریستین پولیسیچ نیز دیروز با عصا به تمرین آمد و از ناحیه مچ پا مصدوم است. لوکاکو دو روز پیش برگشت و دیروز با ما تمرین کرد و به نظر نمی رسد که مشکلی داشته باشد."

 

 

1642392

 

 

جذب سائول نیگز: "ما کم کم با یکدیگر آشنا می شویم. جام باشگاه های جهان در ماه دسامبر برگزار می شود و هیچ کس نمی داند که چند بازی در آن وجود خواهد داشت بنابراین اگر در آن زمان یک مصدوم یا محروم داشته باشیم برای مان مشکل ایجاد خواهد شد بنابراین ما به دنبال ما جایگزین بودیم و سائول نیز سالها در رادار چلسی قرار داشت. من در باشگاه‌های دیگر هم که بودم برای جذب او تلاش کردم. بنابراین وقتی فرصت جذب قرضی او وجود داشت هیجان زده شدیم. با وجود او می‌توانیم به جورجینیو و کانته بیشتر استراحت بدهیم."

 

انتقال رونالدو به منچستر یونایتد: "آنها یک تیم فوق العاده هستند که فصل گذشته بازی کردن برابرشان و شکست دادن آنها بسیار دشوار بود. یونایتد نزدیک به کسب یک جام اروپایی بود و در لیگ برتر نیز دوم شد بنابراین آنها قبل از آمدن رونالدو نیز تیم قوی بودند. من فکر می کنم او تأثیر زیادی خواهد گذاشت.  او یک قهرمان واقعی است و در هر سطحی این ثابت کرده است. فراموش نکنید او هر روز روی تیم تأثیر می گذارد و این فقط به گل و پاس گل مربوط نیست."

 

 

1641870

 

 

عملکرد تیمو ورنر در تیم ملی: "تیمو دوست دارد در کنار یک مرجع بازی کند و روملو لوکاکو مرجع ماست.  مهمترین چیز این است که او اعتماد به نفس و شادی خود را بازیابی کند. بازیکنان وظیفه دارند موضع گیری کنند و برای موقعیت شان بجنگند.خوشحالیم که او گل زد و بازی کرد."

دیدگاه‌ها