کد خبر : 1779005 | 19 شهریور 1400 ساعت 18:25 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

با درخواست محرومیت از سوی برزیل

گواردیولا: شرایط ادرسون و ژسوس هنوز مشخص نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، انتظار دارد که ادرسون و ژسوس بتوانند در بازی فردا برابر لسترسیتی به میدان بروند اما می‌گوید وضعیت آنها هنوز مشخص نیست.

گواردیولا: شرایط ادرسون و ژسوس هنوز مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، سیتی جز پنج باشگاه لیگ برتری است که اجازه سفر بازیکنانش به کشورهای حاضر در فهرست قرمز انگلیس در آمریکای جنوبی را نداد اما فدراسیون فوتبال برزیل خواهان محرومیت بازیکنانی شده که این تیم را در این وقفه دیدارهای ملی همراهی نکردند.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر لسترسیتی گفت:« در حال حاضر که ساعت 1:35 بعدازظهر است هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم آنها بتوانند بازی کنند. ما صبر می‌کنیم تا ببینم که آیا خبر خوبی می‌رسد یا خیر. امیدواریم بتوانند بازی کنند. ما منتظر خواهیم بودیم و ببینیم که یا تا فردا خبری به ما در این باره که آیا آنها می‌توانند بازی کنند یا خیر خواهد رسید. من این موقعیت را درک نمی‌کنم چون نمی‌دانم باید چه کار کنیم. این که بازیکنان ما برای بازی به اردوی تیم‌های ملی کشورهایی ملحق شوند که در آنها به دنیا آمده‌اند برای ما باعث افتخار است. ما اجازه سفر را به آنها ندادیم چون پس از برگشت باید 10 روز قرنطینه می‌شدند. درک این موضوع سخت است و به همین دلیل منتظر بیانیه فیفا هستیم.»

 

1642398

 

او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور آنها در میدان وجود دارد گفت:« ما تا فردا صبر خواهیم کرد. در حال حاضر فکر می‌کنم آنها بازی می‌کنند چون هنوز دستور دیگری به من نرسیده است.»

باشگاه‌‌های لیگ برتر پیش از وقفه دیدارهای ملی به اتفاق آرا به این نتیجه رسیدند که اجازه جضور بازیکنان خود در دیدارهای ملی که لازمه آنها سفر به کشورهای حاضر در فهرست قرمز است را ندهند، چرا که بنا بر قوانین انگلیس، بازیکنان در هنگام برگشت باید با قرنطینه 10 روزه مواجه می‌شدند.

فدراسیون فوتبال برزیل درخواست محرومیت برای بازیکنانی کرده که این تیم را در دیدارهای انتخابی جام جهانی همراهی نکردند و سیتی امیدوار است راه حلی برای جلوگیری از محرومیتی پیدا کند که باعث می‌شود لیورپول، منچستریونایتد، چلسی و لیدز یونایتد نیز برخی از بازیکنان خود را از دست بدهند.

به نظر می‌رسد فیفا نیز از اقدام باشگاه‌های انگلیسی رضایت ندارد و پیش از این از مقامات دولت انگلیس خواسته بود که استثنایی را برای بازیکنان حاضر در اردوها تیم ملی که در حباب بهداشتی ورزشی قرار دارند قائل شود.

دیدگاه‌ها