کد خبر : 1779019 | 19 شهریور 1400 ساعت 20:33 | 54.3K بازدید | 9 دیدگاه

افزایش انتقادها از ستاره عراقی سابق استقلال

پس از شکست سنگین تیم ملی عراق مقابل ایران، انتقادها از بازیکنان تیم ملی این کشور افزایش یافت و بسیاری از هواداران خواستار خداحافظی آنها از تیم ملی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین عراق برابر ایران، برای هواداران تیم ملی این کشور دردناک بوده و آنها هنوز این باخت را هضم نکرده اند. از ساعاتی پس از پایان دیدار سه روز پیش دو تیم تاکنون، فضای رسانه ای کشور عراق متشنج بوده و بسیاری از هواداران تیم ملی این کشور، عملکرد ضعیف بازیکنان را علت باخت 3 بر صفر برابر ایران می دانند.

 

همام طارق ستاره عراقی که در لیگ هجدهم برای استقلال به میدان رفت و یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی کشورش در سالهای گذشته بوده است، یکی از بازیکنانی است که این روزها در کانون انتقادات رسانه ها و هواداران عراقی قرار گرفته و آنها خواستار کناره گیری این بازیکن از حضور در بازی های ملی شده اند. 

 

در برنامه های ورزشی که طی روزهای اخیر در تلویزیون و فضای مجازی عراق منتشر شده، به شدت از عملکرد این بازیکن انتقاد شده و بسیاری از هواداران تیم ملی عراق اعتقاد دارند که این بازیکن باید از حضور در بازی های ملی خداحافظی کند و طی روزهای اخیر نیز شایعاتی پیرامون کناره گیری همام طارق از بازی در تیم ملی عراق در فضای مجازی این کشور منتشر شد.

 

این مسئله منجر به واکنش این بازیکن نیز شد. همام طارق با انتشار پستی در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که قصد کناره گیری از تیم ملی عراق را ندارد و از هواداران درخواست کرد ضمن بی توجهی به این شایعات، برای موفقیت تیم ملی عراق از بازیکنان این تیم حمایت کنند.

 

به هر حال شکست با اختلاف 3 گل برابر ایران برای بازیکنان و هواداران عراقی سنگین بوده و آنها از بازیکنان تیم ملی کشورشان خواستار جبران این شکست در بازی های آینده شده اند. عراق هم اکنون با یک امتیاز در قعر جدول گروه نخست قرار دارد.

 

1642421

دیدگاه‌ها