کد خبر : 1779095 | 20 شهریور 1400 ساعت 10:52 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ورود پیکان به عرصه رقابت با سر و شکل جدید(عکس)

پیکان تهران اولین بازی دوستانه خود پیش از شروع فصل را برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر روز گذشته اولین بازی تدارکاتی خود را مقابل گل گهر سیرجان انجام دادند و به تساوی بدون گل رسیدند. نکته قابل توجه در ترکیب پیکان برای فصل پیش روی لیگ برتر تغییراتی بود که در ترکیب این تیم مشاهده می شد.


پیکانی ها که تعدادی از بازیکنان فصل گذشته خود را از دست دادند، بازیکنان جدید زیادی را هم جذب کردند و در بازی روز گذشته مقابل گل گهر اکثر نفرات اصلی این تیم به زمین رفتند.

 

1642532


مجتبی حسینی سرمربی پیکان که همچنان مشغول محک زدن شاگردانش برای فصل جدید است، از بازیکنان متعددی مقابل گل گهر در ترکیب پیکان استفاده کرد.  در بازی روز گذشته نفراتی مثل پیکان رنجبری، فرهاد کرمانشاهی، حسن پورحمیدی، ایمان اکبری، جعفر آزاده، غلامرضا ثابت ایمانی، مهدی محبی، امیرحسین غلامی، رامین داوودی، مجتبی حقدوست و... که در فصل جاری به پیکان پیوسته اند به زمین رفتند و خودشان را درجریان یک مسابقه به حسینی نشان دادند.


پیکانی ها بازی های دوستانه دیگری را نیز برای آماده سازی خود در نظر گرفته اند تا در نهایت حسینی و همکارانش به ترکیب ایده آل پیکان دست پیدا کنند.


چیزی که از ترکیب پیکان به دست می آید، این است که خودروسازان بازهم با ترکیبی جوان در لیگ برتر شرکت می کنند و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که بازیکنان جدید دیگری نیز از این تیم به فوتبال ایران معرفی شوند.
عکس ها: حامد عراقی

 

1642531

 

1642533

دیدگاه‌ها