کد خبر : 1779111 | 20 شهریور 1400 ساعت 11:34 | 67.3K بازدید | 29 دیدگاه

مسی در آستانه شکستن رکورد هت تریک رونالدو

لیونل مسی، ستاره جدید پاری سن ژرمن، حالا فقط دو هت تریک تا رسیدن به رکورد کریستیانو رونالدو در صدر جدول بیشترین هت تریک قرن 21 فاصله دارد.

مسی در آستانه شکستن رکورد هت تریک رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره آرژانتینی در جریان پیروزی 0-3 تیم ملی کشورش برابر بولیوی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر، هر سه گل تیمش را به ثمر رساند و حالا رکورد هت تریک خود در طول دوران حضورش در میادین فوتبال را به عدد 55 رسانده است.

مسی گل اولش در این بازی را با ضربه درخشانی به ثمر رسان. این بازیکن 34 ساله در حالی صاحب توپ شد که پشتش به دروازه بود و در فاصله 30 متری قرار داشت. او خیلی سریع چرخید و بدون توجه به مدافعی که به سویش در حال حرکت بود، توپ را روی پای چپش انداخت و ضربه‌ای را به آن وارد کرد که از همان فاصله دور وارد دروازه شد. او سپس دو گل دیگر را نیز در جریان بازی به ثمر رساند تا آرژانتین همچنان در رده دوم جدول رده بندی مسابقات انتخابی جام جهانی قرار بگیرد.

 

1642546

 

مسی حالا فقط به سه هت تریک دیگر نیاز دارد تا بتواند به رکورد کریستیانو رونالدو در این زمینه دست پیدا کند. اما با توجه به این که فوق ستاره پرتغالی امروز بار دیگر پس از مدت‌ها دوری پیراهن منچستریونایتد بر تن خواهد کرد، بعید به نظر می‌رسد که رقابت بین این دو نفر تمام شده باشد.

با وجود تمام رقابتی که بین این دو نفر جریان دارد، فاصله آنها با سایرین نشان دهنده تفاوت کیفیت آنها با دیگر بازیکنان حاضر در دنیای فوتبال است. اولین نفر پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این فهرست، لوییس سوارز است که تنها 29 بار موفق به ثبت هت تریک در زمین فوتبال شده است.

دیدگاه‌ها