کد خبر : 1779124 | 20 شهریور 1400 ساعت 12:37 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی پدیده لیگ امسال می‌شود 

قربانی: خیلی چیزها را به آدمهای بدبین ثابت می‌کنیم

بازیکن تازه وارد فجر می گوید این تیم شگفتی می آفریند و خیلی چیز ها را در لیگ ثابت خواهد کرد.

قربانی: خیلی چیزها را به آدمهای بدبین ثابت می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، سیروان قربانی که از سربازی معاف شده و به عنوان بازیکن آزاد به فجر سپاسی پیوسته در مورد پیوستن به این تیم شیرازی گفت: مسئولان نفت مسجدسلیمان به من گفتند که در این تیم بمانم و در خوزستان باز هم پیشنهاد داشتم و به من گفتند پای میز مذاکره بنشینم و صحبت کنم. شرایط زندگی کردن در خوزستان واقعا سخت است منم ۴,۵ سال آنجا و از خانواده ام دور بودم و حاضر بودم ۵۰۰ میلیون تومان کمتر بگیرم اما خانواده ام پیشم باشند. برای همین فجر را انتخاب کردم .


این بازیکن در مورد شرایط فجر سپاسی عنوان کرد:  دو روز است که تمرینات شروع شده. تیم خیلی خوبی داریم و آقای کلانتری  تقریبا شاکله تیم را حفظ کرده و این خیلی خوب است. فعل خواستن را می توان در بچه ها دید و آن ها انرژی زیادی برای شروع لیگ دارند.به جرئت می گویم امسال می توانیم پدیده لیگ باشیم.


 وی در خصوص اعتقاد یرغخی مبنی بر اینکه فجر سپاسی کار بسیار دشواری دارد و ممکن است به خاطر این که تازه بعد از چندسال به لیگ آمده یکی از گزینه‌های سقوط باشد گفت : من برای بقیه احترام قائلم.بگذارید هر فکری می خواهند بکنند سال گذشته هم همه و حتی بازیکنان فکر می‌کردند نفت مسجد سلیمان سقوط خواهد کرد ولی اگر یکسری اتفاقات نمی افتاد و کمی از لحاظ مالی زودتر به بچه ها پول می رسید و اگر اتفاقات خوب در زمان خودش می افتد نفت شگفتی می‌آفرید. ما در زمین خودمان پدیده را بردیم، با استقلال و پرسپولیس مساوی کردیم. به غیر از استقلال، پرسپولیس و سپاهان سطح کیفی بقیه تیم ها شبیه به هم است. تفاوت بازیکن ها کمتر از ۵ در صد است. مردم هر جور دوست دارند قضاوت کنند ولی به شما قول می دهم امسال ما پدیده خواهیم شد. 


وی در مورد صحبت مدیرعامل نفت مسجدسلیمان مبنی بر اینکه ۷۰ درصد از پول سال گذشته را پرداخت کردند و پرداختی هایشان از تیم‌های دیگر هم بیشتر بود عنوان کرد: اولاً ۷۰ درصد نیست و ۶۵ درصد است. برای یکسری ها ۵۰ درصد برای یک سری ۶۰ و بقیه ۷۰. آقای نظری زحمت می‌کشید و دنبال پول بود. آقای نظری وقتی می‌گوید ۷۰ درصد دادیم و از تیم‌های دیگر بیشتر پرداختی داشتیم باید بگویم که بیشتر از ۳۰ درصد از بچه های ما قراردادشان روی هم ۳ میلیارد نمی شود و این رقم یک قسط قرارداد بازیکن مس یا گل گهر است . ببخشید به کسی که قراردادش ۴۰ میلیون تومان است می خواهید ۱۰ در صد بدهید؟ 


قربانی در پایان افزود: درست است که شش سال از فرد در لیگ برتر نیست اما واقعا تیم ریشه دار و پر هواداری است. با کسانی که از الان می‌گویند فجر سقوط خواهد کرد خیلی چیزها را ثابت می کنیم. در آخر هم از مجموعه نفت مسجد سلیمان یک سال ما را تحمل کردند تشکر می‌کنم امیدوارم اگر خوبی و بدی دیدند حلال کنند و برای تیم نفت و مردم خوب مسجد سلیمان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها