کد خبر : 1779146 | 20 شهریور 1400 ساعت 16:14 | 28.7K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش آاس؛

زمان افتتاح سانتیاگو برنابئوی جدید مشخص شد

کامل شدن بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، یک سال و نیم دیگر زمان نیاز دارد.

زمان افتتاح سانتیاگو برنابئوی جدید مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار که سانتیاگو برنابئو میزبان یک بازی رئال مادرید بود، به مارس 2020 بر می گردد که رئال مادرید در حضور 85 هزار هوادار توانست بارسا را با دو گل وینیسیوس و ماریانو شکست دهد. سپس به دلیل پاندمی کرونا و برگزاری بازی های لالیگا بدون حضور تماشاگر، باشگاه تصمیم به شروع بازسازی ورزشگاه گرفت و بازی های تیم اول به ورزشگاه دی استفانو در کمپ والدبباس منتقل شد.

 

 

1642453

 

 

فردا شب و در واقع 560 روز بعد، رئال مادرید در برنابئو و با حضور 30 هزار نفر میزبان سلتا خواهد بود اما برنابئو هنوز به طور کامل بازسازی نشده است. از هفته گذشته کار خروج ماشین های سنگین از ورزشگاه شروع شد و با نصب چمن جدید، برنابئو موقتا مهیای میزبانی از بازی های رئال مادرید شد.

طبق قوانین لالیگا فعلا تنها 40 درصد از ورزشگاه های اسپانیا قابل استفاده است و رئال فردا شب برابر سلتا، 30 هزار نفر از دوست داران خود را حامی خود خواهد دید.

 

 

1642452

 

 

طبق ادعای آاس، بازسازی ورزشگاه ادامه خواهد داشت و هدف‌گذاری باشگاه برای افتتاح برنابئوی جدید، 22 دسامبر 2022 است. این البته یک تاریخ خاص نیز محسوب می شود؛ روزی که ورزشگاه برنابئو در سال 1947 افتتاح شده بود.

در بازی افتتاحیه برنابئو، رئال مادرید توانست بلننزه پرتغال را در دیداری دوستانه 3-1 مغلوب کرد. در واقع رئال قصد دارد در هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس ورزشگاه برنابئو، ورزشگاه بازسازی شده و کاملا مجهز و نوی خود را افتتاح کند.

 

دیدگاه‌ها