کد خبر : 1779207 | 20 شهریور 1400 ساعت 19:36 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: رئال مادرید نه، به سمپدوریا فکر می کنیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر تاکید کرد در حال حاضر تمام تمرکز این تیم روی دیدار مقابل سمپدوریا است.

اینزاگی: رئال مادرید نه، به سمپدوریا فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته ابتدایی سری آ، فردا در شرایطی به مصاف سمپدوریا خواهد رفت که آخر هفته نیز در لیگ قهرمانان دیدار دشوار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان را پیش روی خود دارد. سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پیش از مسابقه فردا به تمجید از کیفیت سمپدوریا پرداخته و مدعی شد فعلا به این دیدار فکر می کند.


سیمونه اینزاگی گفت: "ما با تیمی با کیفیت روبرو هستیم، من روبرتو داورسا را خوب می شناسم و تیم های او از سازماندهی خوبی برخوردار هستند. سمپدوریا با خرید  کاپوتو در بازار نقل و انتقالات  تقویت شده و بنابراین ما باید مانند اینتر واقعی بازی کنیم.

 

1636075


دیدار جذابی برابر رئال مادرید پیش روی ما خواهد بود و ما قصد داریم از آن مسابقه لذت ببریم، اما فکر ما در حال حاضر معطوف به سمپدوریا است. ما می دانیم که برنامه مسابقات تا چند ماه آینده دشوار و نزدیک خواهد بود و من همیشه از بهترین ترکیب ممکن خود برای هر بازی استفاده خواهم کرد.  

 

داشتن انگیزه  به شما کمک می کند تا خستگی بر شما غلبه نکند و  بسیاری از باشگاه ها در شرایط مشابه ما هستند. سمپدوریا همه کار انجام می دهد تا شرایط را برای اینتر دشوار سازد، بنابراین ما باید فقط روی این دیدار تمرکز کنیم. "

دیدگاه‌ها