کد خبر : 1779208 | 20 شهریور 1400 ساعت 20:05 | 39.2K بازدید | 4 دیدگاه

فخرالدینی- شریفات، یکی ما رو بگیره!(عکس)

سمت راست زمین آلومینیوم با حضور دو بازیکن سرعتی سابق استقلال قدرت بیشتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی تمرینات پیش‌فصل را از دو روز قبل(پنج‌شنبه) زیر نظر رسول خطیبی آغاز کرده که تقریبا تمام خریدهای جدید و بازیکنانی که تمدید قرارداد داشته‌اند، در تمرین حضور یافتند تا تمرینات این تیم سر و شکل تازه‌ای به خود بگیرد.

 

میلاد فخرالدینی، مدافع فصل گذشته تراکتور که یکی از نفرات مورد علاقه خطیبی در تیم تبریزی بود و عملکرد خوبی در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا داشت، پس از پیوستن به آلومینیوم با انگیزه زیادی در تمرینات حضور یافته و آمادگی خود را به نمایش گذاشته که اراکی‌ها نیز امیدوار هستند با استفاده از توانایی و تجربه او مشکلی در سمت راست خط دفاعی نداشته باشند.

 

1642704

 

اسماعیل شریفات که دومین سال حضورش در آلومینیوم را آغاز کرده، فصل قبل با نظر خطیبی به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت که عملکرد خوبی در این پست داشت، اما حالا با اضافه شدن فخرالدینی به جمع اراکی‌ها، شریفات نیز یک خط جلوتر می‌رود تا آزادی عمل بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

 

1642705

 

فخرالدینی و شریفات که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارند، از سرعت و تکنیک بالایی برخوردار هستند که می‌توانند با نفوذهای خود از جناح راست زمین، حریفان آلومینیوم را به دردسر بیاندازند و با توجه به اینکه هر دو بازیکن در فاز دفاعی نیز توانایی بالایی دارند، می‌توانند سمت راست این تیم را در فصل جدید بیمه کنند.

دیدگاه‌ها