کد خبر : 1779219 | 20 شهریور 1400 ساعت 20:27 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

آرسنال ۱-۰ نوریچ؛ طلسم شکست، تیم آرتتا بالاخره برد

آرسنال در یک بازی نزدیک با تک گل اوبامیانگ نوریچ را شکست داد تا اولین برد خود را در فصل جدید لیگ برتر کسب کند.

آرسنال ۱-۰ نوریچ؛ طلسم شکست، تیم آرتتا بالاخره برد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال قعرنشین امروز در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان دیگر تیم بدون امتیاز رقابت‌ها یعنی نوریچ بود که در پایان این دیدار با نتیجه 1-0 به سود توپچی ها خاتمه یافت.

 

‌ نوریچ شروع بهتری داشت و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی مسابقه گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه سر بازیکن این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه آرسنال عبور کرد.

 

 

1642745

 

 

در ادامه آرسنال توپ و میدان را در اختیار گرفت و به یک موقعیت بسیار خوب نیز دست یافت. پاس عالی مارتین اودگارد به پیر امریک اوبامیانگ رسید اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه نوریچ عبور کرد.

 

در ادامه نیمه اول اگرچه آرسنال توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

مطابق انتظار آرسنال در نیمه دوم شروع بهتری داشت و همین موضوع در دقیقه 66 نتیجه داد. بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه نوریچ و برخورد توپ به تیر دروازه این تیم، پیر امریک اوبامیانگ گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1642743

 

1642741

 

 

در ادامه مسابقه نوریچ سعی کرد کار را به تساوی بکشاند اما در سمت مقابل آرسنال به خوبی بازی را کنترل کرد تا این مسابقه نزدیک نهایتاً با همان تک گل اوبامیانگ به سود توپچی‌های خاتمه پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد بالاخره در هفته چهارم اولین برد خود را کسب کرده باشد.

 

 

1642742

دیدگاه‌ها