کد خبر : 1779257 | 20 شهریور 1400 ساعت 22:54 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

چلسی 3 - 0 ویلا؛ تیم توخل مدعی قهرمانی است

چلسی با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد با سه گل آستون ویلا را مغلوب کند.

چلسی 3  - 0 ویلا؛ تیم توخل مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در فصل جدید و زیر نظر توماس توخل خود را مدعی قهرمانی نشان داده، امروز با دبل روملو لوکاکو و درخشش ستاره جدید خود با سه گل از سد ویلا گذشت.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه نهم و روی ارسال کالوم هودسون اودوی می توانست به گل اول دست یابد، اما این کنسا بود که در شلوغی محوطه توپ را از روی خط دروازه آستون ویلا بیرون کشید.

 

1642826

 

اما در دقیقه 15 چلسی به گل اول رسید. روی پاس متئو کواچیچ، روملو لوکاکو با کنترل تماشایی خود و حرکت به سمت داخل صاحب موقعیت گلزنی شده و به زیبایی موفق شد دروازه حریف را باز کند.

 

ویلا خیلی زود درصدد جبران آمد و در دقیقه 18 و روی حرکت واتکینس می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه زمینی او را ادواردو مندی با عکس العملی تماشایی مهار کرد.

 

در دقیقه 23 و روی پاس مک کین بود که واتکینس تا آستانه باز کردن دروازه چلسی پیش رفت، اما تیاگو سیلوا در شرایطی که کاری از دست مندی ساخته نبود دروازه چلسی را نجات داد.

 

در دقیقه 33 آستون ویلا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما مندی ابتدا به زیبایی ضربه مینگز را مهار کرده و در ریباند نیز اجازه نداد ضربه کنسا وارد دروازه چلسی بشود. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی اثربخش نبود و نیمه اول با برتری 0-1 چلسی به اتمام رسید.

 

1642825

 

1642827

 

اما چلسی نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. روی اشتباه توانزبه، متئو کواچیچ در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه دقیق خود موفق شد برتری چلسی را در این دیدار دو برابر کند.

 

دقایقی بعد و روی پاس تیاگو سیلوا در بین مدافعان ویلا به کای هاورتز بود که چلسی باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه ستاره آلمانی راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در دقیقه 60 واتکینس باز هم در محوطه جریمه چلسی موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او در مسیر ورود به دروازه با تیاگو سیلوا برخورد کرد.

 

در ادامه و روی ریباند ضربه کالوم هودسون اودوی بود که چلسی باز هم صاحب موقغیت گلزنی شد، اما ضربه مارکوس آلونسو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در اوقات اضافی چلسی به گل سوم هم دست یافت. روی حرکت تماشایی سزار آسپلیکوئتا و پاس او برای روملو لوکاکو بود که این ستاره بلژیکی با یک ضربه فوق العاده موفق به گلزنی شد و چلسی با سه گل از سد ویلا گذشت.

دیدگاه‌ها