کد خبر : 1779269 | 20 شهریور 1400 ساعت 23:58 | 28.7K بازدید | 1 دیدگاه

مسئولیت تعویض سائول با من است؛

توخل: دقیقا دنبال لوکاکو بودم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد دقیقا به دنبال بازیکنی با سبک بازی روملو لوکاکو بوده است.

توخل: دقیقا دنبال لوکاکو بودم

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج خوب چلسی در لیگ برتر ادامه دارد و این تیم امروز با تکیه بر درخشش روملو لوکاکو و دبل این بازیکن موفق شد با سه گل آستون ویلا را مغلوب کند. سائول نیگز، خرید جدید چلسی بعد از 45 دقیقه ضعیف تعویض شد و توماس توخل مدعی شد این بازیکن هنوز با شرایط جدید خود تطبیق پیدا نکرده است.

 

توماس توخل گفت: درخشش روملو لوکاکو و دبل او؟ امروز شاهد عملکرد متفاوتی از این بازیکن بودیم. لوکاکو شخصیت و اعتماد به نفس بالایی داشته، می خواهد با با گل های خود به تیم کمک کند و البته از اعتماد به نفس و آرامش خود را برای انجام این کار نیز برخوردار است. لوکاکو موفق شد گل های مهمی برای چلسی به ثمر برساند و البته زدن چنین ضرباتی آسان نبود.

 

1642843

 

 لوکاکو امروز در ترکیب چلسی ما تعیین کننده ظاهر شد و این دقیقا همان چیزی است که ما به دنبالش هستیم.  لوکاکو از اینکه در مورد بلندپروازی خود با صدای بلند صحبت کند خجالت نمی کشد، زیرا او دارای اعتماد به نفس بالایی  بوده و  می تواند با این شرایط کنار بیاید.

 

تصمیم سائول در بین نیمه؟ تصمیم سختی بود و من مسئولیت این کار  را بر عهده می گیرم. من سائول را بعد از وقفه بازی های ملی و در دیداری دشوار در ترکیب ثابت قرار دادم و تطبیق یافتن با این شرایط برای او سخت شده بود. من تصور میی کردم سائول می تواند خیلی زود خود را با شرایط لیگ برتر وفق دهد و در کل مسئولیت این کار با من است.

 

در ادامه با خودم فکر کردم شاید بهتر باشد جورجینیو که ارتباط نزدیکی با تیاگو سیلوا دارد بتواند کنترل بازی را بیشتر در اختیار داشته باشد. احساس کردم شرایط برای سائول بد پیش می رود و او اشتباهات کوچک و بزرگی در زمین داشت. می توانستید متوجه شوید که سائول هنوز با شرایط به طور کامل تطبیق نیافته و من نیاز دیدم تغییراتی ایجاد کنم.

دیدگاه‌ها