کد خبر : 1779291 | 21 شهریور 1400 ساعت 09:12 | 93.3K بازدید | 11 دیدگاه

رونالدو- لینگارد؛ 20 سال بعد از عکس معروف (عکس)

جسی لینگارد، وینگر 28 ساله منچستریونایتد نیز در دیدار مقابل نیوکاسل موفق به گلزنی برای این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، عصر دیروز شیاطین سرخ در خانه پذیرای نیوکاسل بوده و با ارائه نمایشی درخشان به برتزی پرگل 1-4 دسست یافتند. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی که بعد از 13 سال دوباره لباس یونایتد را به تن کرد، مرد اول این دیدار بود و موفق شد یک بار در نیمه اول و یک بار در نیمه دوم دروازه نیوکاسل را باز کند.


اما جسی لینگارد نیز که در اواخر مسابقه وارد میدان شده بود نیز توانست نام خود را بین گلزنان ثبت کند. روی پاس پل پوگبا و حرکت بدون توپ و تماشایی آنتونی مارسیال در محوطه بود که جسی لینگارد پا به توپ شده و بعد از گذر از سد مدافع نیوکاسل دروازه این تیم را باز کرد.


اما بعد از این گل بود که کریستیانو رونالدو به سمت این وینگر انگلیسی رفته و بابت گلزنی به او تبریک گرفت تا خاطراتی جالب برای هواداران یونایتد زنده شود. حدود 20 سال پیش و زمانیکه رونالدو به تازگی راهی اولدترافورد شده بود، تصویری از او در کنار جسی لینگارد در سنین کودکی منتشر شده بود و حالا بعد از دو دهه این دو بازیکن با هم در ترکیب منچستریونایتد حاضر هستند. به نظر می رسد جسی لینگارد از ورود رونالدو به رختکن یونایتد بسیار خوشحال است و او حتی هفته گذشته بعد از گلزنی در لباس تیم ملی انگلیس، گل خود را به این ستاره پرتغالی تقدیم کرد.
 

 

1642878

دیدگاه‌ها