کد خبر : 1779338 | 21 شهریور 1400 ساعت 12:25 | 16.7K بازدید | 7 دیدگاه

لوکاکو: این رویای دوران کودکی من بود

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی مدعی شد همیشه در رویای گلزنی برابر هواداران چلسی بوده است.

لوکاکو: این رویای دوران کودکی من بود

به گزارش "ورزش سه"، روزهای درخشان روملو لوکاکو  در ترکیب چلسی ادامه دارد و این بازیکن بلژیکی دیروز و در جریان برتری 0-3 تیمش مقابل آستون ویلا موفق به ثبت دبل و ارسال یک پاس گل شد. حالا روملو لوکاکو  اذعان داشت در لبگ برتر بیشتر از ایتالیا فرصت گلزنی برایش ایجاد می شود و بایت این موضوع احساس خوبی دارد. 


روملو لوکاکو گفت: "گلزنی در استمفوردبریج از 11 سالگی رویای من بود و برای رقم زدن این لحظه سخت تلاش کرده بودم. من بابت کسب پیروزی بسیار خوشحالم و این سه امتیاز برای چلسی بسیار مهم بود. ما از دقیقه اول عزم را برای پیروزی نشان دادیم و من از رقم خوردن این نتیجه بسیار خوشحالم.

 

1642955


من در لیگ ایتالیا شاید یک یا دو موقعیت گلزنی در یک بازی داشتم و مجبور بودم از آنها استفاده کنم. اما حالا از وضعیتی که در آن هستم بسیار خوشحالم و  ما در ادامه فصل نیز به راه خود ادامه می دهیم.


آستون ویلا تیمی باکیفیت بوده و به خصوص شرایط را برای ما سه بازیکن هجومی دشوار ساخته بود. از کودکی در رویای گلزنی در این استادیوم بودم و حالا وطیفه داریم به تلاش خود ادامه دهیم. توماس توخل پیش از شروع مسابقه از من خواست هنگام توپ گیری به بازی سرعت بدهم. توانزبه می داند که من چپ پا هستم، بنابراین من از پاس راست خود برای ارسال پاس استفاده کردم و تردیدی نداشتم که متئو کواچیچ می تواند این فرصت را تبدیل به گل بکند."
 

دیدگاه‌ها