کد خبر : 1779355 | 21 شهریور 1400 ساعت 13:39 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه در انتظار دو بازی سرنوشت‌ساز در تاشکند؛

این نسلِ تیم ملی، خاطره‌ساز می‌شود؟

تیم ملی فوتبال زنان هفته آینده باید برای انجام دو مسابقه حساس ایران را به مقصد ازبکستان ترک نماید.

این نسلِ تیم ملی، خاطره‌ساز می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی اردن در جام کشورهای عرب‌زبان و پیروزی در مقابل تیم‌های ملی قدرتمند فوتبال زنان همچون مصر و تونس، نشان داد که تیم ملی فوتبال زنان ایران اصلا کار آسانی برای رسیدن به جام ملت‌های آسیا ندارد و شاگردان مریم ایراندوست برای رقم زدن اولین صعود تاریخ فوتبال زنان به جام ملت‌ها، دو مسابقه حساس را در فاصله 4 روز باید انجام بدهند.

 

اما پروسه مناسب آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران و اردوهای منظم و رسیدن بازیکنان به آمادگی ایده‌آل برای حضور در مقدماتی جام ملت‌ها باعث شده تا همه امیدوار به ثبت یک اتفاق تاریخی در تاشکند باشند؛ شهری که قرار است که به عنوان میزبان بی‌طرف، از رویارویی تیم‌های ملی زنان ایران، اردن و بنگلادش میزبانی نماید.

این روزها آخرین اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زنان در کمپ تیم‌های ملی در حال انجام است و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی و همکارانش در تلاش هستند تا آخرین نکات را هم به شاگردان‌شان گوشزد کنند و اشتباهات فردی و تیمی را به حداقل برسانند تا کاروان تیم ملی آماده سفر خود که چهارشنبه 24 شهریور انجام خواهد شد، شود.

 

1642972

 

1642973

 

1642974

 

1642975

 

بدون‌شک صعود به جام ملت‌های آسیا 2021 به میزبانی کشور هند که قرار است بهمن‌ماه 1400 برگزار شود، می‌تواند یک دستاورد ویژه در تاریخ فوتبال زنان ایران باشد و یک گام رو به جلو برای توسعه و پیشرفت فوتبال زنان ایران را رقم بزند.

دیدگاه‌ها